Peris, un altfel de magazin in peisajul retailului autohton

Primul magazin din reteaua Peris a fost inaugurat la inceputul anului 2012 si este amplasat in Bucuresti, pe Soseaua Nicolae Titulescu nr. 155. Magazinul ofera clientilor produse 100% naturale, fara nitriti, nitrati, MDM-uri si E-uri nocive.

Magazinul Peris comercializeaza produsele din carne de porc Peris, produse ce provin de la ferma de porci de la Peris, cu o traditie de aproape 50 de ani in cresterea porcilor.

Pe partea de productie, managementul actual apartine companiei Romsuintest Peris S.A. care implementeaza un amplu proces de modernizare si retehnologizare, restructurare si repozitionare. S-a modernizat unul dintre complexele porcine, a fost construit un abator nou si s-a achizitionat o dotare la nivelul ultimelor standarde pentru Laboratorul de Analiza Fizico-Chimica si Microbiologica.

Brandul Peris este prezent pe piata produselor si preparatelor din carne cu gama DeGust, adresata segmentului premium, gama DePlin, adresata segmentului mainstream, iar cat de curand vom lansa gama de mezeluri pentru cei mici, denumita DePici. Carnea macra este comercializata sub denumirea de Peris.

Diferenta, dintre aceste game, consta in concentratia de carne din produse. Mezelurile sunt 100% naturale, in procesul de productie nu se folosesc nitriti, MDM-uri si E-uri nocive. Aceasta compozitie, dar si unicitatea gustului preparatelor, sunt determinate de cercetarile si ameliorarile genetice si pe linie de nutritie.

„Pana la sfarsitul acestui an, ne propunem sa avem deschise un numar total de 11 magazine. Pana la finele lui 2013, intentionam sa avem un numar de 21 de magazine cu prezenta a brandului Peris in Bucuresti, Ploiesti, Brasov si Constanta. Pana la finalul lui 2014, se vor investi 17 milioane de euro pentru amenajarea moderna a Complexului nr.2 de la Peris, cu o capacitate totala de 100.000 capete porcine si spre extinderea retelei de distributie proprii.

Intentionam sa lansam oficial brandul prin dezvoltarea unei campanii de comunicare, care sa readuca <<Porcul de Peris>> nu numai in mintea romanului, dar si pe masa lui.

Am lansat site-ul Peris destinat consumatorului final www.carnedeperis.ro , urmand ca ulterior brandul sa fie prezent si in social media.”, a declarat Cristina Norocel, Director de Marketing si Comunicare al Grupului REINVENT, Holdingul ce detine productia si distributia brandului Peris.

Pe langa produsele de Peris, magazinul pune la dispozitia clientului si produse conexe: paine, oua, branza, lapte, dar si vin. Colaborarea se face cu producatori romani, care respecta, ca si Peris, retete naturale.

Decorul  modern si primitor, reflecta personalitatea premium a brandului Peris. In cadrul magazinului se desfasoara diferite campanii promotionale, degustari de vin, branzeturi si alte delicatese culinare preparate de catre Dan Boerescu cu produsele Peris.

Depositphotos

3 comentarii la „Peris, un altfel de magazin in peisajul retailului autohton”

  1. Pingback: Peris, un altfel de magazin in peisajul retailului autohton | Romsuintest Peris

  2. magazin bun……marfa buna….dar numai o problema este……..sa nu se mai stea la acea coada pentru mici care nu trebuiesc cantariti….ar fi ideal….multe persoane chiar si eu am renuntat la mici din cauza cozii lungi …..deoarece nu se cantaresc ar trebui sa se dea la casa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *