Prima pagină
Despre
About us
Publicitate B2B
Advertising
Newsletter
Contact
facebook
twitter
google-plus
feed
linkedin
Retail
Retail national
Retail international
Retail traditional
FMCG
Producatori
Importatori
Distribuitori
Lansari produse
E-commerce
Știri PREMIUM
Evenimente
Analize
Achizitii
Sinteza saptamanii
Oameni
Interviuri
Editorial
Servicii
Merchandising
Logistica
Studii de piata
English
News from Romania
Ultimele știri
Retail & FMCG – sinteza săptămânii 9 – 13 decembrie 2019
Campania Blends for Friends aduce împreună trei blenduri de whisky – Chivas Regal, Jameson și Ballantine`s
La inițiativa Carrefour, 30 de companii au donat 205.000 de euro pentru HOSPICE Casa Speranței
Lidl inaugurează un nou magazin în Sfântu Gheorghe
Ferrero lansează o nouă colecție de sezon cu ornamente festive inspirate din poveștile de Crăciun
Cupio: „Pentru 2020 avem ca obiective principale consolidarea la nivel național, dar și extinderea brandului în afara României”
PENNY Market deschide 6 noi magazine, iar rețeaua ajunge la 252 de unități
Deloitte 2019 Holiday Shopping Trends: fiecare european va cheltui în medie 461 de euro în perioada sărbătorilor de iarnă
Lidl organizează, în parteneriat cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, o campanie de colectare de alimente
Rețeaua Profi a devenit partener al proiectului Monitorul Prețurilor, derulat de Consiliul Concurenței
Login
3 octombrie 2012
A
+
A
-
Email
Print
Nume utilizator sau email
Parolă
Ține-mă minte
Parolă pierdută
Scroll