PROFI, în parteneriat cu Kangoopack, furnizorul de soluții integrate de ambalare, a redus cu 60 de tone cantitatea de deșeuri de carton, în ultimele 12 luni

În parteneriat cu Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, Profi și-a optimizat procesul de ambalare și a obținut o reducere a poluării prin diminuarea cantităților de plastic si carton puse în piață, ca parte a strategiei companiei de a proteja mediul înconjurător.

Profi

Ne extindem cu repeziciune rețeaua de magazine și sistemul logistic, iar această creștere implică un grad considerabil de tehnologizare. Printre prioritățile strategiei noastre se numără protejarea mediului și totodată încurajarea firmelor românești, iar adoptarea acestei soluții de ambalare inovatoare vine în susținerea ambelor direcții.”, a declarat Bogdan Alecu, Directorul Supply Chain Profi Rom Food. 

Avantaje

În ultimele 12 luni, această cooperare a permis reducerea cu 60 de tone a cantității de deșeuri de carton și cu 130 de tone a celei de folie stretch utilizată la înfolierea paleților expediați zilnic din depozitele regionale către rețeaua de magazine Profi.

În această perioadă plină de provocări, companiile caută să-și optimizeze procesele operaționale investind în tehnologii noi, în automatizarea proceselor de ambalare și obțin astfel o reducere a costurilor aferente per unitatea de produs livrat. Mai departe, companiile obțin o calitate ridicată și constantă a ambalării printr-un control mai bun al procesului de aprovizionare evitând astfel sincopele ce pot apărea ca urmare a lipsei de personal specializat sau vârfurile de sezon, când se impune o flexibilitate foarte mare din partea firmelor”, a declarat Mariel Petric, CEO Kangoopack.

Tendințe în retail: Optimizarea și automatizarea procesului de ambalare

Lanțul de distribuție a mărfurilor s-a diversificat substanțial ca urmare a cerințelor tot mai mari ale clienților finali. Dacă în trecut marfa era livrată pe filiera Producător – Revânzător en-gros – Client final, odată cu apariția și dezvoltarea companiilor din Retail, acest lanț a evoluat spre forma Producător – Companie Retail – Operator Logistic care pregătește comenzile –Transportator – Rețea Magazine Retail – Client final.

În tot acest lanț nou, fiecare adaugă valoare, dar, în același timp, adaugă și un cost suplimentar în prețul final al produsului către client. Pentru a fi competitivi în piață, pentru a putea oferi produsul la un preț care să nu fie prohibitiv pentru clientul final apare nevoia tot mai pregnantă de a eficientiza activitatea fiecărei verigi din acest lanț de distribuție. În acest sens, optimizarea costurilor de producție și a celor de distribuție sunt acțiunile obligatorii de luat. Iar costul cu ambalarea produselor (la producător și la firmele de logistică / transport ) reprezintă o pondere importantă. 

Profi

Cu peste 1300 de magazine în sute de localități din întreaga țară și mai bine de 21.000 de angajați, PROFI este cea mai extinsă rețea de retail modern și se afla la vârful ierarhiei celor mai mari angajatori privați din România.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *