Inventarierea în timp real prin intermediul soluției SmartID.Inventory și a terminalului ZEBRA TC25

O componentă importantă în gestionarea obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe este inventarierea în timp real. Soluția SmartID.Inventory, dezvoltată de Compania Smart ID Dynamics, specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții end to end pentru automatizarea proceselor din Retail, Productie, Logistică, Distribuție și Utilități, este încărcată pe terminalul ZEBRA TC25, ce permite automatizarea și accelerarea proceselor de inventariere a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar din orice companie, economisind timp valoros.

SmartID.Inventory

Până de curând, din cauza implicațiilor operaționale, inventarierea mijloacelor fixe se efectua o dată pe an sau la schimbarea gestiunii. „Inventarierea este un proces anevoios, care ne dă multe dureri de cap, cu multe activități manuale, de la verificarea numerelor de inventar, alinierea resursei umane ”de teren” cu responsabilul de inventar, până la bifarea fiecărui articol în registre. Inventarul poate dura de la câteva zile, la săptămâni și rezultatele prezintă, de multe ori, neconcordanțe.

În companiile viitorului, avem nevoie de răspunsuri rapide și informații exacte. Și avem nevoie de continuitate operațională. Inventarierea corectă este esențială în gestionarea bunurilor și planificarea resurselor. Iar acum o putem efectua rapid, fără să fim nevoiți să sacrificăm timpul valoros al echipelor noastre, cu ajutorul SmartID.Inventory” a declarat Romeo IACOB, Director General al Smart ID Dynamics SA.

SmartID.Inventory este o soluție special gândită pentru gestiunea modernă a activelor, cu ajutorul căreia se pot înregistra și evalua cantitativ și valoric toate mijloacele fixe ale companiei, în orice moment.

Cum ajută SmartID.Inventory la eliminarea completă a procesele manuale? 

Soluția SmartID.Inventory funcționează pe un terminat ZEBRA TC25, care încărcă foarte ușor listele de inventariere în format Excel/CSV, cu ajutorul unui cablu de date sau a unei conexiuni WiFi. Datele scanate și înregistrate în format CSV pot fi apoi exportate spre un server sau direct către modulele ERP.

Cele mai importante 6 avantaje oferite de soluția SmartID.Inventory:

<> Informații rapide și exacte în orice moment referitoare la mijloacele fixe, localizarea acestora și responsabilii aferenți;

<> Introducerea automată (și diferențiată) a subansamblelor odată cu mijlocul fix, economisind timpul echipei de inventariere (de exemplu, atunci când se scanează bateria unui autovehicol, cu SmartID.Inventory se inventariază automat și bateria acestuia);

<> Reducerea riscului de eroare umană în introducerea informațiilor în baza de date;

<> Urmărirea cu ușurință a gradului de uzură a mijloacelor fixe;

<> Generarea de rapoarte pentru diferențele constatate;

<> Rapiditate în luarea decizilor post-inventar datorită informațiilor și trasabilității operațiunilor de gestiune/inventar (de exemplu: deciziile de casare în funcție de starea obiectelor de inventar constatată pe teren);

Cât de facilă este soluția SmartID.Inventory? 

Pentru inventarierea efectivă este nevoie doar de scanarea etichetelor cu cod de bare lipite pe mijloacele fixe sau obiectele de inventar. Dacă un obiect nu se află în baza de date, cu ajutorul ecranului touch al terminalului ZEBRA TC25, detaliile codului scanat pot fi introduse manual.

 

SmartID. Inventory – tipuri de rapoarte generate

Rapoartele de inventar pot fi customizate la nivel de companie sau la nivel de unitate. Se pot monitoriza mijloacele fixe dintr-o secție și/sau la nivel de companie, pentru obiectele de inventar sau pentru propunerile de casare. În plus, dacă este cazul, se pot rula separat rapoarte pentru lista de diferențe între evidențe și realitate.

Rapoartele de inventar conțin informații complete despre fiecare produs, precum: denumire, model, producător, timpul de casare, magazia și sediul în care este stocat produsul.

Contact: e-mail: sales@smartid.ro , tel. 0732 673 579

Smart ID Dynamics este o companie cu capital integral românesc, fondată în anul 2010 care a ajuns în 2017 la o cifră de afaceri de peste 11 mil euro și 65 angajați. Compania are un portofoliu de peste 3.000 de clienți, peste 250 de proiecte software implementate și o flotă de peste 15 mii de echipamente în piată.

Oferta Smart ID Dynamics, disponibilă pe www.idmag.ro, înglobează produse software proprii, concentrate pe dezvoltări pentru digitalizarea și automatizarea proceselor industriale prin soluții de mobilitate enterprise, a operațiunilor logistice din cadrul depozitelor și magaziilor, trasabilitate, incident management, data collection, Industry 4.0 (Industrial IoT), inventarierea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar și furnizarea de servicii profesionale cu valoare adaugată.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Inventarierea în timp real prin intermediul soluției SmartID.Inventory și a terminalului ZEBRA TC25

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: