A cincea ediție a Programului Superbrands România a ajuns la final

Ediția a cincea a Programului Superbrands România a ajuns la final odată cu acordarea trofeelor Superbrands și cu lansarea celei de a doua cărți Consumer Superbrands pentru România, care prezintă 37 de modele de branding de succes, reflectând imaginea generală a potenţialului de afaceri și investițional al pieţei româneşti.

Ceremonia dedicată recunoaşterii performanţei excepţionale în branding a avut loc în cadrul Galei Superbrands, desfășurată joi seara, la Hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel, din București. 37 de branduri de referinţă din România au urcat pe podium pentru a primi trofee Superbrands. Acestea sunt (în ordine alfabetică): Adevărul, Agricola Bacău, Avon, BCR, Beciul Domnesc, BMW, Bonduelle, Borsec, Castrol, Chivas Regal, Coca Cola, Cosmote, DHL, Doncafe, Gealan, Germanos, Heineken, Help Net, Johnson’s Baby, JW Marriott, Kandia, Medlife, Mol, Nivea, Orange, Petrom, Radio ZU, Raiffeisen Bank, Rigips, Rompetrol, Romtelecom, Santal, Savana, Sensiblu, Vel Pitar, Western Union, Yves Rocher.

Amfitrionii Galei Superbrands au fost agenția de comunicare strategică BDR Associates, afiliată a Hill+Knowlton Strategies/WPP, precum și invitații de onoare Anca Harasim, Director Executiv AmCham România şi Guy Burrow, partener al companiei Candole. Au participat reprezentanţi la nivel înalt ai mediului de afaceri, diplomați, specialiști în branding, membri ai Consiliului Superbrands, presa de specialitate, alţi invitaţi de onoare.

Cele 37 de branduri invitate în ediția din acest an a programului Superbrands se numără printre cele 300 de branduri validate Superbrands în urma jurizării și cercetării efectuate.

Cercetarea Superbrands pentru programul curent a analizat 1260 de branduri din 48 de categorii de produse și servicii. Filtrul calitativ a fost asigurat de către Consiliul Superbrands format din 26 specialiști în management, marketing, comunicare și branding, care a evaluat brandurile pe criteriile aplicate la nivel mondial de către organizaţia Superbrands: calitate, încredere şi diferenţiere pe piaţă.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » A cincea ediție a Programului Superbrands România a ajuns la final
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: