Metro Cash & Carry a avut cel mai mare volum de publicitate de Black Friday

Experienţa Black Friday din ultimii doi ani a determinat retailerii ca în 2013 să mizeze pe o organizare mai bună şi o promovare intensă pe toate mediile de comunicare, având ca scop atragerea unui segment mult mai larg de cumpărători.

În 2013, în România, Black Friday s-a desfăşurat pe parcursul a două zile, 22 şi 29 noiembrie, o parte din retaileri preferând să pornească ofertele de reduceri cu o săptămână mai devreme.

photomediaTRUST România prezintă vizibilitatea evenimentului în publicitate în perioada 1 noiembrie 2013 – 2 decembrie 2013. În perioada menţionată au fost difuzate 3.415 de reclame pentru Black Friday.

Daca în 2012 reclamele difuzate erau pentru retailerii de IT si electrocasnice, principalii jucători fiind Carrefour, Altex, Flanco, Metro şi Domo, în anul 2013 categoriile de produse s-au diversificat. Magazinele de haine şi mobilă cum ar fi Nissa, Hervis Sports, Cocor, Ikea, etc, s-au alăturat evenimentului Black Friday, folosindu-se de campanii agresive de promovare.

Astfel, Metro Cash & Carry este cel mai vizibil retailer în topul mediaTRUST, cu 498 de spoturi publicitare difuzate pentru Black Friday, urmat de Flanco cu 458 de reclame.

Emag.ro a înregistrat în perioada 1 noiembrie – 2 decembrie 2013, 411 de reclame, iar Domo 359 de spoturi publicitare la categoria Black Friday.

Nissa, magazinul de haine intrat în cursa Black Friday, s-a clasat pe locul cinci în top, cu 322 de reclame difuzate. Hervis Sports a înregistrat 284 de reclame pentru promovarea reducerilor de Black Friday.

BFCarrefour ocupă locul şapte în clasament cu 245 de reclame în intervalul de timp 1 noiembrie – 2 decembrie 2013.

Magazinul de mobilă Casa Rusu a numărat 204 de reclame Black Friday. Altex a înregistrat 152 de reclame, iar IKEA 151.

În ceea ce priveşte mediile de difuzare preferate de retaileri, radioul este canalul media cel mai mult folosit, cu 1.739 de spoturi difuzate. Printre radiourile cu cel mai mare număr de difuzări de reclame pentru Black Friday se numără Radio Zu cu 477 de reclame, Kiss Fm cu 397 de reclame şi Pro Fm cu 377 de reclame.

În cadrul posturilor de televiziune au fost difuzate 1.659 de reclame, România TV a înregistrat cele mai multe reclame difuzate – 294. Realitatea TV a difuzat 214 de reclame pentru Black Friday, iar PRO TV, 167. Black Friday a fost prezent în presa scrisă cu 17 reclame.

După cum era de aşteptat, evoluţia numărului de reclame a înregistrat o creştere în zilele de 22 şi 29 noiembrie, când s-au înregistrat 529, respectiv 364 de reclame pentru eveniment.

Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 37.325 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 noiembrie – 2 decembrie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria Comerţ.

Părerea ta despre revista retail-FMCG.ro contează pentru noi. Te rugăm să completezi acest chestionar şi să ne dai un feed-back. Durează doar 30 de secunde. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Metro Cash & Carry a avut cel mai mare volum de publicitate de Black Friday

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: