Lansată în 2010, retail-FMCG.ro este cea mai dinamică și mai influentă platformă media B2B (Business-to-Business) din România, dedicată profesioniștilor din sectoarele Retail Alimentar, Bunuri de Larg Consum (FMCG), eCommerce, Food Service și Servicii Conexe.
Publicația retail-FMCG.ro s-a impus ca sursa de referință în mediul online, cu cea mai mare tracțiune digitală, oferind comunității sale profesionale acces către știri de ultimă oră relevante, analize de piață aprofundate și o rețea de business cu cel mai extins engagement.
retail-FMCG.ro este parte din ecosistemul Retail FMCG Media, din care fac parte și publicațiile BricoRetail.ro și ElectroRetail.ro, platforma de tehnologie B2B Meetings și divizia de organizare evenimente B2B, comunitate care cuprinde, printre altele, peste 10.000 de abonați la newslettere, peste 40.000 de urmăritori pe paginile de LinkedIn, profesioniști din cele 3 nișe și peste 15.000 de abonați la newsletterele paginilor de LinkedIn.
1. Autoritate digitală necontestată
retail-FMCG.ro este publicația dominantă pe platformele profesionale B2B. Comunitatea publicației este cea mai mare din domeniu, asigurând un reach direct către decidenții din retail & FMCG:
- Lider pe LinkedIn: cea mai mare comunitate de pe LinkedIn din peisajul presei de specialitate, din nișa de retail & FMCG, cu peste 24.000 de followers activi și peste 10.000 de abonați la newsletterul paginii de LinkedIn
- Viteza Știrilor: publicația este apreciată de Google pentru ritmul alert de publicare și acoperirea imediată a evenimentelor cheie, menținând vizibilitatea ridicată în căutările de ultimă oră și analize de piață.
2. Conținut curatoriat, de calitate și relevanță SEO
Publicația se concentrează pe conținut relevant, care stabilește trenduri și oferă date esențiale:
- Analize Aprofundate: Publicarea constantă de studii de piață și analize de la cele mai prestigioase companii de cercetare, consolidând astfel autoritatea în fața cititorilor și a motoarelor de căutare.
- Focus pe Viitor: teme de maxim interes, incluzând tehnologie, inovație, viziune și analize de business pentru anii următori.
3. Organizare evenimente de business de tip expo & B2B Meetings, cu un concept unic în România:
Evenimentele de business organizate de Retail FMCG Media sunt târguri profesionale (expoziții B2B) dedicate unor nișe precum:
EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech
- târgul profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor si serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG
- organizat de publicația retail-FMCG.ro
- ediția aniversară, cu numărul 5, în 2026
- platformă dedicată: www.expo-retail.com
- platformă de întâlniri de business asociată: www.b2bmeetings.retail-fmcg.ro
EXPO PET – Food & Accessories
- târgul profesional dedicat categoriilor de produse hrană și accesorii pentru animale de companie
- organizat de publicația retail-FMCG.ro
- a 3-a ediție, în 2026
- platformă dedicată: www.expo-petfood.com
- platformă de întâlniri de business asociată: www.b2bmeetings.expo-petfood.com
EXPO DIY – Smart Green Home
- târgul profesional dedicat produselor din categoriile: materiale de construcție, amenajări interioare, bricolaj, home7 deco, gradină și alte produse pentru casă, cu focus pe peroduse „verzi”
- organizat de publicația BricoRetail.ro
- ediția aniversară, cu numărul 5, în 2026
- platformă dedicată: www.expo-diy.com
- platformă de întâlniri de business asociată: www.b2bmeetings.bricoretail.ro
Misiunea publicației este de a fi sursa de informație și platforma de comunicare preferată a fiecărui profesionist din retail & FMCG din România.
Ai vreo întrebare pentru noi sau vrei să ne cunoaştem? Acestea sunt datele noastre de contact.
Comentariile sunt deschise pentru fiecare articol, un feed-back fiind oricând de bun augur.
Să ne citiți cu placere !
Redacția publicației retail-FMCG.ro




