România înregistrează aproape jumătate din vânzările online din Europa de Est
Cu o creștere de 13% la nivel european în 2021, până la 718 miliarde de… Citește mai mult »România înregistrează aproape jumătate din vânzările online din Europa de Est
Cele mai noi și relevante studii de piață din retail & FMCG & eCommerce
Cu o creștere de 13% la nivel european în 2021, până la 718 miliarde de… Citește mai mult »România înregistrează aproape jumătate din vânzările online din Europa de Est
Oamenii sunt din ce în ce mai curioși în legătură cu efectele consumului de cafea… Citește mai mult »Interesul oamenilor pentru cafea, ca parte a unui stil de viață sănătos, a crescut cu 650% în ultimul an
Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum (FMCG) au crescut cu 7% în România în… Citește mai mult »Cheltuielile casnice pentru produse FMCG au crescut cu 7% în România, în T1 din 2022, comparativ cu T1 din 2021
Cei mai mulți retaileri din România, aproximativ 60%, au raportat vânzări în creștere de la… Citește mai mult »Studiu VTEX: Aproape 60% dintre retailerii din România au înregistrat creșteri ale vânzărilor în pandemie, în special în online, și plănuiesc investiții majore în ecommerce
Predicțiile pentru piața producătorilor locali sunt favorabile, 64% din consumatori consideră că piața producătorilor locali… Citește mai mult »Studiu iSense Solutions: Crește apetitul românilor pentru consumul de produse locale
Industria băuturilor răcoritoare a contribuit cu peste 3,65 miliarde euro la economia României în perioada… Citește mai mult »Studiu Deloitte: Industria băuturilor răcoritoare a contribuit cu peste 3,65 miliarde euro la economia României în perioada 2017-2020
Mai mult de jumătate dintre retailerii mici din România, 53%, tind să își vândă produsele… Citește mai mult »Studiu ecommerce VTEX și MKOR: 53% dintre afacerile mici din România preferă să vândă exclusiv online
10% dintre români au adoptat o pisică pentru prima oară de la începutul pandemiei Covid-19.… Citește mai mult »45% dintre gospodăriile din România au în grijă pisici potrivit unui raport Whiskas
Cel mai mic preţ la ulei înregistrat în luna martie a fost de 3,69 lei/litru,… Citește mai mult »În primele 3 luni din acest an, prețul mediu al uleiului de floarea soarelui a crescut cu 8,68%
Cifra de afaceri a industriei de fructe și legume din România a crescut cu 17,4%,… Citește mai mult »Cifra de afaceri a industriei de legume și fructe din România a crescut cu 17,4% în 2021. Risc de accentuare a dependenței de importuri
Consumat acasă, în oraș sau la birou, micul dejun reprezintă momentul cu care ne începem… Citește mai mult »7 din 10 români consideră că micul dejun este important, alegând să îl consume în medie de 5 ori pe săptămână
Consumatorii români iau în medie trei mese pe zi, dintre care două sunt gătite în… Citește mai mult »Bonduelle: românii vor să consume mai multe legume, în porții mici
Conform celei de-a doua ediții a studiului „Tendințe și provocări în marketing în 2022” realizat… Citește mai mult »Studiu Valoria și Mind Shop: 79% dintre managerii de marketing au ca obiectiv principal generarea eficientă a rezultatelor în 2022
Care sunt cele mai populare tipuri de restaurante, care sunt zilele săptămânii în care românii… Citește mai mult »Analiză Tazz: Preferințele și obiceiurile de consum ale românilor în anul 2021. Anul Burgerului
Aproape trei sferturi (72%) dintre companiile participante la sondajul HR Barometru, realizat de PwC România,… Citește mai mult »HR Barometru: 72% dintre companiile din România au adoptat munca hibrid