Românii ocupă penultimul loc din Uniunea Europeană la consumul de lapte

Conform studiului Euromonitor 2012, românii ocupă penultimul loc din Uniunea Europeană la consumul de lapte de vacă ambalat, cu numai 32 de ml de lapte pe zi de persoană, deși specialiștii recomandă cel puțin o cană de lapte pe zi. În acest clasament, România este urmată doar de Bulgaria, cu un consum de aproximativ 23 de ml de lapte ambalat/zi de persoană.

Logo Tetra Pak roPrimele țări sunt Irlanda (396ml/zi/persoană), Finlanda (341ml/zi/persoană), Suedia (251ml/zi/persoană) și Spania (245ml/zi/persoană). La polul opus, cel mai scăzut consum de lapte de vacă ambalat din UE este înregistrat în Cipru (64ml/zi/persoană), România (32ml/zi/persoană) și Bulgaria (23ml/zi/persoană).

Din păcate, ne-am pierdut bunul obicei de a consuma lapte zilnic; studiul Euromonitor despre consumul de lapte de vacă ambalat ne arată că România continuă să fie printre ultimele țări europene, cu un consum de 12 ori mai mic decât Irlanda, țara cu cel mai mare consum din Uniunea Europeană. Aceste statistici, împreună cu rezultatele studiilor Tetra Pak din care reiese că mai puțin de jumătate dintre românii cu vârsta cuprinsă între 18 și 64 de ani din mediul urban iau micul dejun, ne arată că trebuie să depunem mai multe eforturi pentru promovarea unui stil de viață echilibrat și a beneficiilor consumului de lapte ambalat. Ne bucurăm că în campania “Da, lapte”, aflată la cea de-a 4-a ediție, continuăm să avem susținerea specialiștilor, formatorilor de opinie și pasionaților de gastronomie pentru a vorbi despre alegeri alimentare, plăceri culinare, despre cum să ne asigurăm starea de bine și să ne bucurăm din plin de fiecare zi”, declară Cristina Dumitru, Communication Manager SEE, Tetra Pak South Eastern Europe.

Tetra Pak, lider în industria procesării şi ambalării alimentelor, a inițiat în 2011 campania „Da, lapte!”, care urmărește creșterea nivelului de informare a consumatorilor despre alimentația echilibrată și beneficiile consumului de lapte ambalat la carton, cu susținerea celor mai importante companii din industria laptelui din România precum Danone, Lactalis, FrieslandCampina, Olympus, Albalact, care folosesc tehnologia de procesare și ambalare la cutii de carton Tetra Pak.

În ediția din acest an, campania promovează importanța micului dejun, în contextul în care, conform unui studiu comandat de Tetra Pak și realizat de 360 insights în rândul consumatorilor urbani, numai 48% dintre români iau micul dejun zilnic sau aproape zilnic, 43% dintre aceștia acasă, iar dintre aceștia persoanele active au cele mai mici procente (38% dintre cei de 18-24 de ani și 39% dintre cei de 25-34 de ani); în schimb, procentele cresc în rândul consumatorilor maturi și vârstnici (53% dintre cei de 45-54 de ani, 72% dintre cei de 55-64 de ani). Obiceiul de a lua micul dejun nu este influențat de existența unui copil în familie, deoarece doar 50% dintre cei care iau micul dejun frecvent (zilnic sau aproape zilnic) au copii.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,861 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Românii ocupă penultimul loc din Uniunea Europeană la consumul de lapte

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

WorldFoodPoland
%d blogeri au apreciat: