Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 22 – 26 septembrie 2025

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 22 – 26 septembrie 2025.

Galerie foto EXPO RETAIL 2025 și EXPO PET 2025

În perioada 24 – 25 septembrie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, au avut loc cele două evenimente expoziționale de business organizate de publicația retail-FMCG.ro:

Imagini EXPO RETAIL 2025prima zi si a doua zi

Imagini EXPO PET 2025prima zi si a doua zi

 

Urmează concluzii și povestea video ale celor două evenimente.

retailRetail

Lidl a lansat în 31 de țări europene prima sa campanie internațională de brand, sub sloganul „Știi că merită.”.

Piatra Olt a devenit parte din rețeaua Magazine DIANA, odată cu inaugurarea celui de-al 95-lea magazin.

Rețeaua PENNY s-a extins în județul Ilfov prin deschiderea unui nou magazin în Afumați, situat pe Șoseaua București-Urziceni nr. 223A. Rețeaua PENNY din România a ajuns la 427 de magazine deschise la nivel național.

Kaufland România a lansat, în premieră, un scanner pentru avocado care arată cât de tare este fructul și, în funcție de gradul de coacere, dacă este potrivit pentru guacamole, pentru o salată de avocado sau dacă trebuie lăsat câteva zile acasă să se coacă.

Supernova Pitești a marcat două premiere de amploare, care schimbă peisajul de retail din județul Argeș și din România. Vizitatorii sunt invitați să descopere primul hipermarket La Cocoș din județul Argeș.

FMCG

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai importanți producători de carne ambalată din România, a introdus în portofoliul brandului Caroli două sortimente de salam fiert-afumat de calitate superioară: Salam Cozia și Salam Muscel.

Food Service

Wendy’s®, unul dintre cele mai îndrăgite branduri internaționale de restaurante fast-food, s-a alăturat Glovo.

E-commerce

Bonapp, aplicația nr. 1 din România pentru reducerea risipei alimentare, a anunțat lansarea Bonapp Club, un nou serviciu de abonament disponibil direct în aplicația Bonapp.

Supermarketul online Sezamo a dat startul campaniei dedicate celui mai cunoscut festival german al toamnei – Oktoberfest.

Pasionații de cafea din România și din Europa au la dispoziție BREWTIFI, prima aplicație inteligentă destinată celor care doresc să exploreze universul cafelei de calitate, cu focus pe cafeaua de specialitate.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *