Lidl România susține reciclarea și o transformă într-un avantaj pentru clienți

Lidl România continuă să transforme reciclarea într-un avantaj real pentru clienți și lansează a patra ediție de anul acesta a campaniei „Reciclează și câștigă cu Lidl Plus”. Prin această inițiativă, în perioada 21 – 23 noiembrie 2025, clienții care returnează ambalaje cu simbolul SGR la aparatele de colectare a ambalajelor din magazinele Lidl și scanează voucherul generat în perioada campaniei, alături de cardul Lidl Plus, beneficiază de un cupon de cumpărături cu o valoare de până la 25 de lei, acordat ulterior în aplicație. 

lidl

Care este mecanismul campaniei?

Pentru a beneficia de recompensă, clienții trebuie să urmeze câțiva pași simpli:

  1. Să colecteze ambalaje cu sigla garanției (SGR) și să le returneze în aparatele de colectare amplasate în magazinele Lidl, în perioada 21 – 23 noiembrie 2025;
  2. Să utilizeze voucherul SGR eliberat de aparat pentru cumpărături în magazinele Lidl,  în perioada 21 – 23 noiembrie 2025, asigurându-se că la casa de marcat este scanat cardul Lidl Plus. Voucherul poate fi utilizat exclusiv pentru achiziții efectuate în perioada campaniei, 21 – 23 noiembrie 2025;
  3. În funcție de valoarea voucherului SGR utilizat, Lidl  transmite ulterior, prin aplicația Lidl Plus, un cupon de cumpărături, în perioada 25 – 26 noiembrie 2025. Cuponul poate fi folosit exclusiv la achizițiile efectuate în magazinele Lidl, în perioada 27 noiembrie – 03 decembrie 2025.

Cum se calculează cuponul primit?

Valoarea cuponului de cumpărături este stabilită în funcție de suma totală a voucherelor SGR utilizate de client în perioada campaniei. Mecanismul de calcul este următorul:

  • Pentru vouchere SGR cu valoare cumulată de minim 10 lei și maximum 14,99 lei, clienții primesc un cupon în valoare de 10 lei;
  • Pentru vouchere SGR cu valoare cumulată de minim 15 lei și maximum 19,99 lei, valoarea cuponului este de 15 lei;
  • Pentru vouchere SGR cu valoare cumulată de minim 20 lei și maximum 24,99 lei, clienții beneficiază de un cupon în valoare de 20 lei;
  • Pentru vouchere SGR cu valoare de minimum 25 lei, Lidl acordă un cupon în valoare de 25 lei. Valoarea maximă a cuponului este de 25 lei, TVA inclus.

A patra ediție de anul acesta a campaniei „Reciclează și câștigă cu Lidl Plus” reflectă angajamentul Lidl de a-și sprijini clienții în adoptarea unui comportament sustenabil, facilitând valorificarea ambalajelor returnate și transformarea acestora în beneficii directe pentru utilizatorii aplicației Lidl Plus. Totodată, campania confirmă preocuparea continuă a retailerului pentru consolidarea infrastructurii de reciclare, începută în 2019 printr-un proiect-pilot și extinsă treptat la nivel național. În prezent, aparatele de colectare sunt disponibile în magazinele Lidl din întreaga țară și asigură o procesare eficientă a ambalajelor, fiecare aparat având o capacitate de până la 45 de ambalaje procesate pe minut.

Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are aproximativ 382.400 de angajați, dintre care peste 13.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 370 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *