Radox, noul brand de îngrijire personală din portofoliul Unilever

Unilever South Central Europe lansează pe piața din România Radox, un nou brand de produse de îngrijire personală.

Gama de produse Radox include: geluri de duș energizante (Invigorate și Refresh), geluri de duș relaxante (Soothe și Relax), gel de duș pentru bărbați (Radox for Men), două variante de spumă de baie (Sleep Easy și Relax) și săpun lichid antibacterian (Clean & Protect, Clean & Moisturise și Clean & Refresh).

Produsele Radox conțin ingrediente inspirate din natură, al căror parfum ajută la echilibrarea stării de spirit: lavandă, mușețel, floare de nufăr, lamâie verde, vanilie, ghimbir, iasomie, ulei de citrice, ulei din arbore de ceai, ulei de jojoba, coriandru sau mentă.

Brandul Radox are o istorie de peste 100 de ani pe piața din Europa de Vest, timp în care a creat produse de îngrijire personală care relaxează corpul, revitalizează mintea și ajută la dobândirea unei stări de calm. Consumatorii se pot bucura de efectele benefice ale sărurilor și uleiurilor esențiale din noua gamă de produse, la prețuri accesibile.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Radox, noul brand de îngrijire personală din portofoliul Unilever
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

%d blogeri au apreciat: