După ce a ieșit din câteva piețe, Carrefour se consolidează pe altele

După ce a ieșit din unele piețe, Carrefour își consolidează poziția în țări precum Spania, Argentina și Egipt.

Astfel, în ciuda mediului economic dificil,  Carrefour plănuiește să își extindă lanțul de magazine din Spania prin deschiderea a 100 de noi magazine sub brandul Carrefour Express și cinci sub brandul Carrefour Markets.

În Argentina, în comparație cu anul precedent, vânzările au crescut cu 25%, iar acest lucru s-a întâmplat datorită deschiderii de magazine, atât în mod organic – 55 de noi magazine, cât și prin achiziția celor 129 de supermarketuri Eki la începutul acestui an.

Totodată, se preconizează faptul că franciza Carrefour din Bubai – Majid Al-Futtaim intenționează să achiziționeze supermarketurile egiptene Metro Market precum și Khair Zaman.

Sursă: Planet Retail

OFERTĂ SPECIALĂ30% reducere la Abonamentul Premium – 12 luni, între 17 decembrie şi 24 decembrie 2012!

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail traditional » După ce a ieșit din câteva piețe, Carrefour se consolidează pe altele
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: