GfK își extinde portofoliul de soluții digitale de cercetare

GfK achiziționează NORM Research & Consulting AB, o companie de cercetare de piață suedeză specializată în cercetări virtuale de cumpărător.

gfkProdusul lor de bază este un software care simulează un mediu de cumpărături pentru diverse scopuri de cercetare.

Simstore, software-ul de cloud al lui NORM, permite analiza eficientă a comportamentului cumpărătorilor. Cu rezultatele cercetării, clienții își pot optimiza strategia de preț, sortimentația, ambalajele, aranjarea la raft și lansările de produse. Simstore creează medii de cumpărături foto-realiste în două și trei dimensiuni.

Dezvoltat în ultimii 10 ani pentru a deveni o platformă de cercetare vârf de lance pentru studierea comportamentului cumpărătorilor, Simstore  permite analize scalabile și eficiente de comportament fără a fi nevoie de studii de testare scumpe și consumatoare de timp în medii fizice. Mediile simulate sunt fie ale unor retaileri care dețin magazine fizice, fie ale unor retaileri online.

Digitalizarea este cea mai mare oportunitate pentru cercetare de piață. Cu tehnologia de care dispune NORM Research & Consulting, proiectele de cercetare ale clienților pot fi implementate rapid și eficient oriunde în lume. Compania este unul dintre liderii în această tehnologie și printre clienții săi se numără deja mulți dintre cei mai mari producători de bunuri de larg consum din lume.

Software-ul accesibil completează ideal portofoliul GfK de cercetări de cumpărător, oferind un avantaj competitiv enorm„, răspunde Debra A.Pruent, membru în Consiliul de Administrație GfK și responsabil pentru sectorul dedicate experiențelor consumatorilor.

Până în prezent, Simstore a derulat cercetări în rândul a milioane de consumatori din peste 30 de țări, crescându-și capabilitățile împreună cu GfK.

Ca pionieri în domeniul cercetărilor virtuale de cumpărător, am pus pasiunea și experiența noastră în dezvoltarea unei soluții software optime. Sub umbrela GfK, putem acum măsura și integra tehnologia noastră într-un portofoliu global dedicat cumpărătorului. Împreună, oferim o colecție unică de instrumente de cercetare și ne consiliem clienții în activitățile lor strategice și operaționale adresate cumpărătorilor„, adaugă Anders Örbom, co-fondator și CEO al NORM Research & Consulting

NORM Research & Consulting AB a fost inființată în anul 2003 și are 60 de angajați aflați sub coordonarea fondatorilor Anders Örbom și Andreas Lee. Din locațiile sale din Stockholm și Amsterdam, compania desfășoară proiecte globale pentru clienți, precum Unilever, Carlsberg, Nestlé, Arla Foods și Philips.

Suntem foarte încântați că am devenit parte a GfK. Noua configurare va consolida și mai mult dezvoltarea de către noi a unor metode inovatoare de a înțelege și a anticipa comportamentul cumpărătorilor„, spune Andreas Lee, co-fondator al NORM Research & Consulting.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » GfK își extinde portofoliul de soluții digitale de cercetare

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: