GfK testează eficacitatea reclamelor online de pe mobil

GfK poate acum identifica când un individ este expus unei reclame pe mai multe dispozitive (PC, smartphone, tabletă etc.) și poate unifica experiența pe browser și în aplicații – permițând astfel o evaluare și o atribuire mai exactă a performanței  formatului, a execuției și a campaniei în ansamblu.

mobileAvând în vedere previziunile privind investițiile în publicitatea pe mobil de 100 de miliarde de USD în 2016 (51% din toate investițiile în digital) și dublarea acestei sume până în 2019 (70% din totalul cheltuielilor cu publicitatea digitală*), publicitatea pe mobil este cheia pentru orice om de marketing.

În ciuda acestor tendințe, până acum nu a existat o tehnologie de maximizare a investițiilor în reclamele online, construită pe ceva mai mult decat metrice de expunere.

GfK anunță că dispune de toate instrumentele de care au nevoie agențiile de media, publisherii și advertiserii pentru a evalua imaginea completă cross-media, inclusiv de la nivel de impact asupra brandului. Aceasta presupune nu numai măsurarea efectivă a expunerii  la reclame la nivel individual, ci și atribuirea acestor expuneri pe multiplele dispozitive disponibile, precum și diferite ecosisteme.

Aceste soluții sunt în prezent folosite și optimizate și vor fi incluse în portofoliul GfK, inclusiv în studiile de tracking de comunicare GfK Experience Effects, începând cu noiembrie 2015.

Anul trecut în această perioadă susțineam prezentări în cadrul  conferințelor și le spuneam clienților că marea problemă în publicitatea pe mobil este că nu putem evalua corect reclamele – în ciuda faptului că sunt atât de multe date disponibile – în principal din cauza confidențialității și a provocărilor tehnologiei. Suntem acum în măsură să  oferim mai multă claritate în evaluarea cross-media completă, aderând în același timp deplin la codurile de confidențialitate și la legislație„, spune Arno Hummerston, Director Global, Digital Market Intelligence la GfK.

GfK a dezvoltat, de asemenea, o abordare multi-fațetată împreună cu Facebook pentru a pune la dispoziția clienților o evaluare solidă a eficienței campaniilor de publicitate pe toate dispozitivele. Având în vedere targetarea și reach-ul campaniilor Facebook, aceste noi soluții permit măsurarea integrală a eficienței campaniei.

Prin combinarea măsurării expunerii la reclame pe browser-ul PC cu măsurarea expunerii la reclame în browser-ele mobile și de asemenea în aplicații, GfK reușește să închidă circuitul măsurătorilor digitale cross-media. Avem o acoperire și o scală mare prin parteneri precum Facebook. Vom continua să investim în dezvoltarea soluțiilor noastre pentru reclamele online pentru a ajuta oamenii de marketing să își înțeleagă mai bine eforturile în spațiul digital. În acest fel, ei pot oferi campanii mai bine integrate și mai performante„, continuă Hummerston.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » GfK testează eficacitatea reclamelor online de pe mobil

Spune-ți părerea

  1. […] GfK poate acum identifica când un individ este expus unei reclame pe mai multe dispozitive (PC, smartphone, tabletă etc.) și poate unifica experiența pe browser și în aplicații – permițând astfel o evaluare și o atribuire mai exactă a performanței formatului, a execuției și a campaniei în ansamblu. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: