Procter & Gamble și Reckitt Benckiser sunt advertiserii cu cea mai mare vizibilitate în publicitate, în luna octombrie

Procter &Gamble, Reckitt Benckiser și Orange sunt advertiserii cu cea mai mare vizibilitate în publicitate, în luna octombrie, potrivit mediaTRUST.

În clasamentul celor mai activi advertiseri, realizat în funcţie de numărul de spoturi publicitare difuzate de canalele media, Procter & Gamble  ocupă locul întâi cu un număr de  19.184 de reclame, având  un cost  Rate Card estimat la 38,2 milioane de euro.

Reckitt Benckiser ocupă poziţia secundă cu 12.622 de reclame difuzate,  și un rate card estimat la 17,6 milioane de euro. Pe locul trei în topul celor mai vizibili advertiseri se află Orange cu 11.620 de reclame, și un Rate Card de 21,1 milioane de euro.

Top 20 cei mai activi advertiseri

1

 

În ceea ce privește advertiserii aflaţi pe primele locuri în clasament, distribuția spoturilor publicitare este realizată în felul următor. Astfel, Procter&Gamble s-a orientat mai mult spre posturile de televiziune, TVR 2 fiind postul TV cu cele mai multe reclame difuzate – 2.340, iar N24  a difuzat 2.291 de spoturi, Prima TV – 2.029 reclame.

Campania Reckitt Benckiser a avut mai multe difuzări la postul de televiziune Național TV (1.926 reclame), Realitatea TV – 1.528 reclame, iar la radio, Kiss FM a difuzat 57 de spoturi.

Potrivit numărului de reclame înregistrate pe canalele media pe parcursul lunii octombrie 2015, sectorul Alimentar a numărat 100.807 de reclame. Sectorul Farmaceutic ocupă poziţia a doua cu 79.538 de reclame, iar locul trei este ocupat de sectorul Comerţ – 48.797 de reclame difuzate.

4

 

În cadrul sectorului Alimentar, advertiserii cu cea mai mare vizibilitate sunt Mondelez, Nestle și Coca Cola. Cele mai agresive campanii de promovare în sectorul farmaceutic le-au avut Terapia, Zdrovit, Reckitt Benckiser.

Altex, Lidl și Dante Internaţional (eMag) sunt advertiserii cel mai bine promovaţi la categoria Comerţ.

În funcţie de numărul de spoturi difuzate, sectorul Cosmetice este reprezentat de Procter&Gamble, Beiersdorf și L’Oreal.

7

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 422.958 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 – 31 octombrie 2015, la 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale. Prin intermediul aplicaţiei admonit, mediaTRUST prezintă cei mai vizibili advertiseri în media. Costul estimat in euro a fost calculat pe baza valorii de Rate Card.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,991 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Procter & Gamble și Reckitt Benckiser sunt advertiserii cu cea mai mare vizibilitate în publicitate, în luna octombrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: