Procter & Gamble și Unilever, printre advertiserii cu cea mai mare vizibilitate in media, in luna septembrie

Procter &Gamble, Unilever și Orange sunt advertiserii cu cea mai mare vizibilitate în media (publicitate), în luna septembrie, potrivit mediaTRUST.

În clasamentul celor mai activi advertiseri, realizat în funcţie de numărul de spoturi publicitare difuzate de canalele media, Procter & Gamble ocupă locul întâi cu un număr de  20.599 de reclame, având  un cost Rate Card estimat la 37,4 milioane de euro.

Unilever ocupă poziţia secundă cu 11.263 de reclame difuzate,  și un rate card estimat la 27,3 milioane de euro.

1

În ceea ce privește advertiserii aflaţi pe primele locuri în clasament, distribuția spoturilor publicitare este realizată în felul următor. Astfel, Procter&Gamble s-a orientat mai mult spre posturile de televiziune, TVR 2 fiind postul TV cu cele mai multe reclame difuzate – 3.781, iar TVR1  a difuzat 2.612 de spoturi. În presa scrisă Practic în bucătărie este sursa cu cele mai multe reclame publicate – 8.

Campania Unilever a avut mai multe difuzări la postul de televiziune Național TV (1.671 reclame), iar în presa scrisă, Piața a publicat 8 machete.

2

Printre cele mai promovate branduri se numără şi Nivea (4.596 reclame), Metro (4.339 reclame), Lidl (4.324 reclame), Kinder (4.188 reclame) etc.

3

Potrivit numărului de reclame înregistrate pe canalele media pe parcursul lunii septembrie 2015, sectorul Alimentar a numărat 78.953 de reclame. Sectorul Farmaceutic ocupă poziţia a doua cu 50.613 de reclame, iar locul trei este ocupat de sectorul Comerţ – 47.389 de reclame difuzate.

6

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 355.986 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 – 30 septembrie 2015, la 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale. Prin intermediul aplicaţiei admonit, mediaTRUST prezintă cei mai vizibili advertiseri în media. Costul estimat in euro a fost calculat pe baza valorii de Rate Card.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Procter & Gamble și Unilever, printre advertiserii cu cea mai mare vizibilitate in media, in luna septembrie

Spune-ți părerea

  1. […] &Gamble, Unilever și Orange sunt advertiserii cu cea mai mare vizibilitate în media (publicitate), în luna septembrie, potrivit […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: