Macfrut_Digital

Românii încep să prindă entuziasm și să se concentreze mai mult pe depășirea obstacolelor alături de cei din jurul lor

Românii încep să prindă entuziasm și să se concentreze mai mult pe depășirea obstacolelor alături de cei din jurul lor, conform unei analize realizate în perioada aprilie – iunie 2020 de către compania Reveal Marketing Research, o analiză ce face parte din barometrul „Românii AZI”.

Starea de furie este în continuă scădere (de la 60% în aprilie, la 51% în mai și 44% în iunie) în timp ce oboseala și plictiseala au rămas constante în iunie, după creșterea din luna mai. Acum însă, cresc mai mult stările pozitive – motivație, bucurie (de la 7% în mai la 12% în iunie) iar cea de relaxare/ liniște rămâne la fel (de la 4 la 6%).

Brandurile pot comunica în continuare invitând oamenii la dezbatere/implicare (emoțiile dominante rămân totuși de nervi și furie). Pot începe să comunice și pe teme noi, să inoveze sau să promoveze produse noi (optimism, energie). Atenție! Oamenii sunt încă destul de critici, greu de mulțumit (oboseală, plictiseală).

Reveal Marketing Research

Oamenii sunt mai curajoși! Au crescut în importanță relațiile sociale și a scăzut și mai mult nevoia de stabilitate

În luna iunie continuă creșterea în importanță a relațiilor sociale (de la 23% în mai la 27% în iunie), pe măsură ce oamenii își reiau activitățile de socializare. Totodată scade în continuare teritoriul stabilității și responsabilității (de la 33% la 28%), asociat mai degrabă cu teama și prudența unei perioade de criză ca cea din aprilie.

Ierarhia teritoriilor se păstrează (față de mai 2020), cu diferențe nesemnificative pentru depășirea obstacolelor (ușoară creștere la 39%) și perfecționare/putere (7% în iunie).

Brandurile pot comunica mai mult acum pe teme precum familia, prietenia sau relațiile de cuplu pentru că ele cresc în importanță. Totodată, pot vorbi despre planuri mai ambițioase și încredere mai multă în viitor.

Reveal Marketing Research

Se stabilizează comportamentul de cumpărare, oamenii își reiau în mod firesc activitățile zilnice

După ce în luna mai explodaseră nevoile din vârful piramidei (s-au triplat față de luna aprilie), odată cu reluarea activităților, vedem că se stabilizează situația. O importanță mare este acordată în continuare stimei de sine (20%) și supraviețuirii (24%). În iunie, rolul cumpărăturilor este aproape la fel ca cel din luna mai.

Brandurile pot relua comunicarea de brand și produs fără să se mai asocieze cu ideea de criză, dar păstrând în continuare o atitudine responsabilă și arătând implicare activă în societate.

Reveal Marketing Research

Românii sunt mai satisfăcuți cu viata lor în luna iunie decât erau în luna mai – Reveal Marketing Research

Cel mai mult a crescut satisfacția cu modul în care românii își petrec timpul liber (de la 63% în luna mai la 77% – iunie) și față de sănătate și fitness (de la 53 la 58%).

Românii sunt mai satisfăcuți în iunie (cu o medie de 70%) față de luna mai (65%).

Observăm câteva diferențe semnificative în funcție de profilul românilor:

  • Tinerii carieriști sunt cei mai mulțumiți de starea lor generală.  79% se declară mulțumiti și foarte mulțumiți față de 70% la nivel național.
  • Maturii fără partener – cei mainemulțumiți de venituri. 51% se declară nemulțumiți și foarte nemulțumiți față de 44% la nivel național.
  • Seniorii pensionari- cei mai mulțumiți de dezvoltarea lor personală. 83% se declară mulțumiți și foarte mulțumiți față de 73% la nivel național.

Românii își asumă propriile nemulțumiri – Reveal Marketing Research

Românii “își asumă vina” asupra nivelului scăzut de satisfacție când vine vorba de anumite aspecte ale vieții. Statul este des menționat ca fiind responsabil de nemulțumirile românilor, atunci cand vine vorba de mediul unde trăiesc și venituri, iar mediul privat este rareori menționat ca responsabil pentru problemele pe care le au astăzi.

Reveal Marketing Research

Reveal Marketing Research este o companie cu capital românesc înființată în 2007 ce oferă soluții de cercetare de piață complete (tradiționale și digitale), strategie și consultanță în crearea mărcii și abordarea clienților, date rapide și de încredere în România și Europa Centrală și de Est. În portofoliul de clienți Reveal Marketing Research se regăsesc nume precum Nestle, Visa, CEZ Romania, OLX, Philips, Ytong, E.ON, Institutul Aspen, Coca Cola HBC, Fashion House, Meli Melo, Petrom, Biofarm sau Untold.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,040 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Românii încep să prindă entuziasm și să se concentreze mai mult pe depășirea obstacolelor alături de cei din jurul lor

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: