40% dintre românii din mediul urban s-au implicat personal pentru a oferi ajutor celor care au nevoie

În contextul actual al pandemiei cauzate de noul coronavirus, românii își modifică comportamentul pentru a se adapta noii realități. Astfel, 40% dintre românii din mediul urban declară că s-au implicat personal pentru a oferi ajutor altor persoane, conform celui mai recent val al studiului Consumer Stress Score, realizat de către iSense Solutions.

business COVID

Mai mult, 23% dintre utilizatorii de internet din România au donat bani către ONG-uri sau către spitale pentru a susține eforturile de combatere a virusului. Datele prezentate fac parte dintr-un studiu omnibus, reprezentativ pentru mediul urban, realizat săptămânal de iSense Solutions pe perioada epidemiei de Coronavirus pentru înțelegerea comportamentului românilor, cuprinzând 500 de interviuri online în fiecare săptămână, cu un grad de eroare +/- 4%, la un nivel de încredere de 95%.

Fără îndoială că schimbările sociale generate de epidemia de Coronavirus ne afectează pe fiecare în moduri mai puțin plăcute. Totuși, ne ajută să ținem cont și de faptul că, inclusiv în perioadele dificile, românii găsesc lucruri frumoase la care să se gândească și pe care să le facă, pentru a-și păstra o stare de spirit pozitivă și a-i ajuta pe ceilalți”, afirmă Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions.

6 din 10 români (mediul urban) au alocat mai mult timp familiei

În condițiile recomandărilor oficiale de a rămâne acasă, 6 din 10 români (mediul urban) au alocat mai mult timp familiei, procentul fiind egal pentru bărbați și femei. Același procent –  60%  – au comunicat mai mult cu familia extinsă la telefon sau pe internet.

Grija pentru aspectul fizic nu a fost influențată de noul context, 61% au alocat același timp grijii față de aspectul fizic, 11% fiind chiar mai atenți cu acest aspect decât înainte de epidemie.

În ceea ce privește igiena personală, 7 din 10 români din mediul urban consideră igiena personală mai importantă decât înainte de actualul context. Astfel, 53% acordă mai mult timp acesteia, iar 44% alocă la fel de mult timp ca și până acum.

Pentru 40% dintre românii din mediul urban, a crescut preocuparea și atenția pentru starea personală de bine

Pentru 40% dintre românii din mediul urban, a crescut preocuparea și atenția pentru starea personală de bine. 32% au afirmat că au stat de vorbă cu alte persoane despre aspectele care îi preocupă pentru a se liniști sau au utilizat tehnici de relaxare. În același timp, 35% declară că au alocat mai mult timp odihnei în această perioadă.

În ceea ce privește stilul de viață sănătos, 96% dintre românii din mediul urban consideră că mâncarea gătită acasă este mai sănătoasă, iar 23% dintre ei au alocat mai mult timp preocupării de a mânca sănătos în această perioadă.

Datele prezentate fac parte din studiul tracker omnibus săptămânal, reprezentativ pentru mediul urban, realizat de iSense Solutions pe perioada epidemiei de Coronavirus pentru înțelegerea comportamentului românilor, 500 de interviuri online în fiecare săptămână, grad de eroare +/- 4%, la un nivel de încredere de 95%.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,091 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » 40% dintre românii din mediul urban s-au implicat personal pentru a oferi ajutor celor care au nevoie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: