Studiu: GfK lansează FutureWave, o soluție pentru oportunitățile de creștere a afacerilor

GfK lansează astăzi, 24 noiembrie, GfK FutureWave, o abordare consultativă în cercetarea de piață al cărei scop este să identifice spații de inovație profitabile, pe baza unei ecuații ce integrează elementele culturale și tehnologice cheie cu impact asupra consumatorului.

GfK FutureWave

Soluția oferită de GfK vine în sprijinul companiilor care doresc să fie cu un pas înaintea competiției și care, în acest sens, arată o preocupare majoră în a anticipa “științific”, pe baza cronologiei și a evidențelor, evoluția categoriei. Abordarea presupune o extindere a cadrului de investigație, pentru a surprinde toate forțele și factorii externi care vor redesena nevoile, atitudinile, așteptările și comportamentul consumatorului și, implicit, care vor modela categoria. Astfel, GfK poate sprijini valoros companiile în tot acest proces de elaborare de strategii de inovație prin oferirea unei imagini complete a potențialelor schimbări din mediul înconjurător.

GfK FutureWave este o abordare unică, neconvențională, de analiză a spațiului dintr-o perspectivă dublă pentru un plus de inspirație vital în demersul de identificare de noi oportunități de business. Prima perspectivă, “inside-out”, vizează consumatorul cu tot ce înseamnă el – nevoi, așteptări, aspirații, preferințe actuale, experiențe și tendințe. A doua perspectivă, “outside-in”, își propune să capteze toate forțele și energiile care vor modela categoria – progresul tehnologic, inovațiile din alte categorii adiacente, evoluția industriilor conexe.

Marilyn Raymond, directorul global al diviziei de cercetare Market Opportunities & Innovation la GfK, precizează: “Metoda noastră avansată de identificare a direcțiilor de inovație aduce trei beneficii cheie clienților care au curajul să inițieze o astfel de călătorie. Îi ajută să construiască strategii de dezvoltare prin identificarea clară a ideilor noi care au cel mai mare potențial de succes. Descoperă și articulează punctele de inflexiune în tot circuitul cronologic, acele momente magice care revoluționează produse sau servicii prin modul în care acestea reușesc să adreseze nevoile din ce în ce mai sofisticate ale consumatorilor. Contribuie la „rezervorul de inovații prin identificarea conceptelor și ideilor cu potențial.

GfK FutureWave este parte integrată a GfK Innovation Roadmap, un proces strategic inovator care ghidează întreaga călătorie de inovație a unei organizații de la planuri de creștere până la lansare, asumându-și misiuni dificile și provocatoare de consolidare și creștere a valorii unei mărci, anticipând viitorul si, apoi, fiind parte din el.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,986 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Studiu: GfK lansează FutureWave, o soluție pentru oportunitățile de creștere a afacerilor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] lansează astăzi, 24 noiembrie, GfK FutureWave, o abordare consultativă în cercetarea de piață al cărei scop este să identifice spații de […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: