Superbrands România lansează ediția a 6-a a Programului Superbrands

superbrandsNoul program Consumer Superbrands evaluează performanţa brandurilor de produse şi servicii care se adresează direct segmentului consumatorului final, atât din perspectiva profesioniştilor, cât şi a consumatorilor. Criteriile de eligibilitate care se aplică în procesul de selectare a brandurilor intrate în cursa pentru statutul de Superbrand sunt: reputaţie, încredere, calitate şi diferenţiere pe piaţă, considerate în toate programele din lume.

Consiliul de onoare Superbrands pentru România este alcătuit din 24 de personalităţi marcante din mediul de afaceri, profesioniști în management, marketing, comunicare, branding și presă, care au fost invitate să se alăture programului și să evalueze peste 1500 de branduri ce vor intra în faza cercetare de piață, pe baza criteriilor Superbrands.

Noul partener ales de Superbrands Romania pentru cercetarea de piață este compania Ipsos, filiala locală a Ipsos Group, a 3-a cea mai mare companie globală independentă specializată în studii de cercetare de piaţă, care a câştigat recent licitaţia organizată de Superbrands România. Ipsos va derula pentru Superbrands România studiul de piață în urma căruia brandurile performante, conform criteriilor Superbrands, vor fi desemnate eligibile pentru statutul de Superbrands în România. Primele rezultate ale evoluției programului vor fi anunțate în luna iulie 2013, iar rezultatele finale ale cercetării Superbrands vor fi disponibile în septembrie 2013.

În prezent, programele Superbrands se desfăşoară în peste 86 de ţări. Printre țările în care se derulează programe concomitent cu programul Superbrands din România şi care vor publica noi ediții ale cărţii Superbrands sunt: Australia, Austria, Brazilia, China, Cehia, Coreea, Egipt, Germania, Grecia, Ungaria, India, Israel, Guatemala, Japonia, Iordania, Marea Britanie, Polonia, Portugalia, Serbia, Slovacia, Spania, SUA.

Cele mai recente evenimente tribut organizate de către organizația internațională Superbrands pentru a onora brandurile performante și a oferi trofee Superbrands s-au derulat la Belgrad (aprilie 2013) și la Istanbul (mai 2013).

Organizaţia Superbrands operează în peste 100 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 20 ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate de branding şi prin publicarea volumelor Superbrands care omagiază reputația brandurior, precum și industria comunicării din fiecare țară.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Superbrands România lansează ediția a 6-a a Programului Superbrands
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: