Studiu BenefitOnline.ro: tendințe pe piața de beneficii extrasalariale

Angajații români cheltuiesc tot mai mult din bugetele de beneficii primite de la angajatori pentru achiziția de servicii turistice, potrivit unei analize BenefitOnline.ro, cea mai mare platformă de beneficii extrasalariale pentru angajați din România.

studiuPână la finalul anului 2018, angajații vor cumpăra vacanțe în valoare de aproximativ 4 milioane de lei prin intermediul BenefitOnline.ro. Doar în perioada estivală, valoarea tranzacțiilor realizate în secțiunea „Turism Intern” a platformei va depăși 1,5 milioane de lei.

Anul trecut, angajații au realizat 12.300 de tranzacții în secțiunea „Turism Intern”, cu o valoare totală de 2,4 milioane de lei, înregistrând o creștere de circa 15 ori față de 2014. Valoarea medie a unei tranzacții realizate în 2017 în această categorie de beneficii a fost de 250 de lei.

Angajații din platforma BenefitOnline.ro își cheltuiesc din ce în ce mai mult bugetele pe vacanțe în România, principalul argument fiind posibilitatea de a utiliza mai eficient bugetul de beneficii primit lunar de la angajator prin intermediul tichetelor de vacanță, care beneficiază de un regim de taxare de doar 10%, reprezentând impozitul pe venit. Tichetele de vacanță pot fi utilizate exclusiv pentru cazare sau pachete turistice pe teritoriul României”, spune Stelian Bogza, cofondator BenefitOnline.ro.

Concret, pentru servicii de cazare în valoare de 250 de lei, într-o destinație din România, achitate din bugetul de beneficii al companiei prin intermediul tichetelor de vacanță, un angajat va plăti taxe din salariu de doar 25 de lei, reprezentând impozitul pe venit, în valoare de 10%.

Aproximativ unul din zece angajați care au utilizat anul trecut platforma BenefitOnline.ro a cumpărat cel puțin o vacanță în România decontată prin intermediul voucherelor de vacanță. Principalele destinații au fost: litoralul românesc (în special, stațiunile Mamaia și Eforie), Valea Prahovei (cu precădere în orașul Sinaia) și orașe culturale precum Brașov și Sibiu.

Cea mai scumpă vacanță cumpărată de un angajat prin platforma BenefitOnline.ro a costat aproape 7.000 de lei și a presupus un circuit, de familie, de 10 zile prin România, care a inclus orașele Sibiu și Sighișoara și destinații rurale din regiunile Bucovina și Maramureș. Vacanța a fost achitată integral din bugetul de beneficii extrasalariale primit de angajat cumulat în decursul unui an.

Angajații cu cele mai multe achiziții în secțiunea „Turism Intern” a platformei sunt bărbați – realizând circa 56% dintre tranzacții, cu vârste între 30 și 45 de ani și care lucrează în industrii precum producție, IT & software și servicii.

 

BenefitOnline.ro este platforma online cu cele mai multe beneficii extrasalariale pentru angajați din România și le oferă companiilor un flux complet pentru administrarea, raportarea și integrarea în contabilitate și salarizare a beneficiilor acordate angajaților.

În prezent, peste 71.000 de angajați din România accesează platforma BenefitOnline.ro pentru a-și alege beneficiile extrasalariale, dintr-o paletă de peste 2.600 de beneficii disponibile, de la peste 1.400 de furnizori, dintre care peste 100 de furnizori de servicii turistice.

Bugetele de beneficii alocate de angajatori și cheltuite de angajați pe BenefitOnline.ro au ajuns la 46 milioane de lei în 2017 și vor depăși 100 milioane de lei în 2018. Compania Benefit Systems SRL, care operează platforma de beneficii, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 15 milioane de lei și un profit de 850.000 de lei, iar în 2018 estimează că își va dubla cifra de afaceri.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,828 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Studiu BenefitOnline.ro: tendințe pe piața de beneficii extrasalariale

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: