Diamant

Coca-Cola, cel mai social brand din România. Lidl, locul 10

Revista Biz a lansat astăzi a opta ediţie a Top Social Brands, topul brandurilor cu cea mai puternică prezenţă în social media. Coca Cola, Vodafone şi McDonald’s ocupă primele trei poziţii în ediţia Top Social Brands 2016, clasament care reflectă gradul de implicare şi vizibilitatea brandurilor prezente în social media din România.

brand

În urma clasamentului realizat în fiecare an de revista BIZ, Coca-Cola este cel mai social brand din România, ocupând locul I în topul celor mai vizibile branduri ale anului 2016, iar Lidl este singurul brand de retail alimentar prezent în top 10.

Alte branduri de retail, prezente în Top 75 sunt: eMAG – locul 17, Carrefour – locul 49, Mega Image – locul 53 si BILLA – locul 68.

În topul lansat la Top Social Brands 2016, se poate afla care sunt campionii social media din România, cei care au avut cele mai bune campanii şi care este cel mai coerent mix de comunicare, pentru brandul lor.

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,996 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Coca-Cola, cel mai social brand din România. Lidl, locul 10

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: