Trimestrul 3, cel mai bun trimestru al lui 2013 pentru piața bunurilor de folosință îndelungată

Al treilea trimestru a fost, până acum, cel mai bun trimestru al lui 2013 pentru piața bunurilor de folosință îndelungată atât în ceea ce privește valoarea totală înregistrată, de 410 milioane de euro cât și rata de creștere, de aproape 6% față de același trimestru al lui 2012.

logo-GfK-nouExcluzând piața de imprimante și multifuncționale și piața de electronice – sectoare ce au înregistrat stagnări și piața foto – care a continuat pe un trend negativ, toate sectoarele monitorizate de GfK TEMAX au marcat rate de creșteri pozitive în T3 2013 în ceea ce privește valoarea.

Cu o rată de creștere de aproape 12% și o valoare totală de 115 milioane de euro, sectorul Telecom a rămas cel mai mare sector de pe piața bunurilor de folosință îndelungată. Cea mai mare creștere din acest trimestru a fost înregistrată pe piața de electrocasnice mici, cu mai mult de 12% peste același trimestru al anului precedent, în valoare. Sectorul electrocasnicelor mari confirmă evoluția bună din trimestrul precedent cu un al doilea trimestru de creștere, aproximativ 8% peste T3 2012.

GfK Temax este un indicator utilizat de GfK Retail and Technology pentru a monitoriza piețele bunurilor de folosință îndelungată. Rezultatele sunt bazate pe studiile desfășurate regulat pe panelul de retail al GfK. Panelul de retail cuprinde date de la peste 390,000 de puncte de vânzare la nivel mondial. Începând din februarie 2009, GfK Retail and Technology calculează indicele GfK TEMAX la nivel internațional, în peste 30 de țări.

Studiu GfK-TEMAX-T3-2013, în întregime.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Trimestrul 3, cel mai bun trimestru al lui 2013 pentru piața bunurilor de folosință îndelungată

Spune-ți părerea

  1. […] Al treilea trimestru a fost, până acum, cel mai bun trimestru al lui 2013 pentru piața bunurilor de folosință îndelungată atât în ceea ce privește valoarea totală înregistrată, conform studiului GfK TEMAX. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: