Diviziile PayPoint de plăți mobile și online fuzionează, iar identitatea de grup se modifică

Grupul PayPoint anunţă trei noutăţi importante prin care îşi consolidează poziţia de lider de piaţa în domeniul plăţilor: fuziunea diviziilor de plăţi mobile şi online, noul portofoliu de modalităţi de plată şi o nouă identitate de grup.

Terminal PayPointPayPoint anunţă fuziunea dintre diviziile sale de plăţi online şi plăţi mobile, ce au funcţionat anterior sub denumirile PayPoint.net şi PayByPhone. Noua companie se numeşte PayPoint Mobile and Online. Aceasta combină vasta expertiză a PayPoint.net în domeniul plăţilor online cu înţelegerea amănunţită a consumatorilor de către PayByPhone, în calitate de furnizor al uneia dintre cele mai populare modalităţi de plăţi mobile. PayPoint Mobile and Online furnizează soluţii ce acoperă întreaga experienţă de cumpărare, din momentul în care consumatorul iniţiază tranzacţia, până la procesarea plăţii.

Noua companie are deja 7 milioane de consumatori înregistraţi pentru serviciile sale mobile şi procesează plăţi în valoare de aproximativ 5 miliarde de lire sterline anual.

PayPoint Mobile and Online va juca un rol esenţial în eforturile Grupului PayPoint de a procesa plăţi prin cât mai multe canale. PayPoint deja permite efectuarea de plăţi în numerar prin reţeaua sa de 36.000 de puncte de plată în retail din Marea Britanie, Irlanda şi România. Combinând reţeaua de comercianţi parteneri ce acceptă plăţi în numerar cu noua divizie Mobile and Online, PayPoint va permite organizaţiilor partenere să ofere consumatorilor o modalitate comodă de a alege când, unde şi cum să cumpere şi să plătească, fie că e vorba de mobil, online sau canale tradiţionale de retail.

Printre primele metode de utilizare ale noilor servicii integrate se numără cea pentru Contoarele Inteligente de energie sau gaz din Marea Britanie, permiţând furnizorilor de energie să le ofere pentru prima dată consumatorilor posibilitatea de a alege o modalitate de plată comodă, fie că este vorba de numerar, plăţi mobile sau online.

Conex fuziunii diviziilor de plăţi mobile şi online, PayPoint a anunţat, de asemenea, reîmprospătarea identităţii de grup, menite să reflecte noua poziţionare a companiei în contextul consolidării portofoliului modalităţilor de plată. Toate diviziile PayPoint plc vor adopta un nou logo, gândit să funcţioneze optim pe toate canalele; acest logo va oferi o identitate modernă şi dinamică grupului, având la bază imaginea tradiţională folosită până acum în retail. Comunicarea noii identităţi către consumatori se va realiza în timp, urmând să fie introdusă pe piaţă în decursul acestui an printr-o nouă aplicaţie mobilă de la PayByPhone. Momentan, nu există niciun plan în viitorul apropiat pentru schimbarea materialelor promoţionale din magazine.

Într-o conferinţă ce s-a desfăşurat la evenimentul de lansare din Londra, Dominic Taylor, CEO-ul PayPoint plc a declarat: “Consumatorii doresc convenienţă, indiferent dacă e vorba de flexibilitate în a alege cum fac o plată sau de uşurinţa cu care funcţionează o aplicaţie mobilă. Vrem să ne asigurăm că oferim partenerilor noştri şansa de a împărtăşi aceste opţiuni, mai departe, consumatorilor lor, fără să fie nevoiţi să construiască platforme noi sau să le explice acestora modul de funcţionare. Ne aflăm într-o poziţie unică prin care putem oferi consumatorilor servicii complete prin mai multe modalităţi de plată.”

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,989 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Diviziile PayPoint de plăți mobile și online fuzionează, iar identitatea de grup se modifică
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: