SENIORHYPER a dezvoltat împreună cu Airwaves și Intersport platforma digitală Snowblast

SENIORHYPER a dezvoltat împreună cu Airwaves și Intersport proiectul Snowblast, o platformă ce transpune schiatul în lumea digitală.

Airwaves Snowblast (2)

„Sezonul sporturilor de iarnă este în toi. Noriaki Kasai a scris istorie câștigând o etapă de campionat mondial la sărituri cu schiurile la vârsta de 41 de ani, iar olimpiada de la Sochi este pe punctul de a începe. Am intrat și noi în această febră de gheață când am lucrat la Snowblast. Am încercat să-i insuflăm fiori reci, acțiune și senzații, să fie ca pe pârtie. Nu e nevoie de vin fiert, avem Airwaves.”, spune Alin Badiu, Art Director la SENIORHYPER.

„Airwaves spune povestea omului dinamic, creativ, care acceptă provocările, care îndrăznește și care vrea să își depășească limitele. SENIORHYPER a înțeles această tipologie și a creat un scenariu contemporan digitalizat, plin de energie, ce se potrivește perfect brandului Airwaves”, a declarat Nicoleta Mihalache – Junior Brand Manager Airwaves.

Proiectul, aflat la a doua ediţie, se desfășoară în 10 magazine Intersport din 7 orașe: Bucureşti, Ploieşti, Timişoara, Braşov, Cluj-Napoca, Baia Mare și Iași, în perioada 18 decembrie 2013 – 26 februarie 2014. La ediţia precedentă vizitatorii magazinelor Intersport puteau simula o coborâre cu o placă de snowboard, primind la final un premiu instant, un pachet de gumă Airwaves, și intrau totodată în cursa pentru marile premii oferite de Airwaves și Intersport. Anul acesta, provocarea este reprezentată de schiuri!

Toți cei care urcă pe schiurile Snowblast intră automat în concurs, având posibilitatea de a câștiga premiile și voucherele puse la bătaie de Airwaves și Intersport. Tot ceea ce trebuie să facă este să-și demonstreze abilitățile de schior – viteză, viraje și timpul petrecut pe schiuri. În timpul exercițiului, participanților li se vor face fotografii ce pot fi împărtășite pe platforma de Facebook a brandului Airwaves, What is Extreme, comunitatea celor ce aderă la experiențe curajoase!

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *