Berea Silva s-a relansat pe piata din Romania

Cu o istorie de aproape o jumatate de secol, berea Silva s-a relansat pe piata din Romania cu campania de imagine „Din spiritul Transilvaniei”, ce aduce in atentia publicului originile sale transilvanene. De-a lungul timpului, Silva si-a mentinut calitatea, iar acum vine mai aproape de consumatorii romani fiind disponibila pentru prima data cu o gama completa de ambalaje.

Initial, Silva era produsa in cantitati limitate in Transilvania si era dedicata in exclusivitate exportului. Dupa anul 1989, berea Silva a devenit disponibila si la nivel national. Numele Silva a fost asociat inca de la aparitia acestei beri cu o bere deosebita, de calitate premium, demna de a fi berea de export a Romaniei.

Calitatea mentinuta peste timp, asociata cu originile sale transilvanene, este principalul punct de plecare in construirea noii campanii de comunicare Silva, „Din spiritul Transilvaniei”. In noul spot TV, precum si in reteaua de distributie nationala, consumatorii vor face cunostinta cu noua Silva, care a trecut testul timpului, ca orice lucru construit cu suflet si inspirat din rafinamentul locului care i-a dat nastere.

„Suntem mandri sa anuntam relansarea Silva, o bere cu istorie si cu suflet, apreciata de consumatori de-a lungul timpului, atat la export, cat si pe piata din Romania. Silva isi trage seva din valorile autentice transilvanene si poarta cu ea cate ceva din spiritul fiecarui oras din Romania”, a declarat Paul Markovits, Marketing Director HEINEKEN Romania si a adaugat: „Relansara berii Silva cu o noua infatisare si o gama completa de ambalaje este o decizie pe care am luat-o in urma analizei cerintelor si preferintelor consumatorilor si clientilor nostri. O bere deosebita, care rezoneaza cu valorile romanesti si care este apreciata de romani, merita sa fie accesibila pentru cat mai multi dintre acestia. Astfel, noua Silva este mai aproape de consumatori prin varietatea de ambalaje in care este disponibila si prin pret, pastrandu-si in acelasi timp calitatea si autenticitatea, care o caracterizeaza de atata timp”.

Silva este o bere simbol pentru Romania, personalitatea ei inspirandu-se din spiritul fiecarui oras. Spiritul inseamna ceea ce oamenii creaza impreuna, esenta lucrurilor care dainuie peste timp si care poarta amprenta traditiei si a armoniei. Cu ocazia evenimentului de relansare, Silva si-a provocat publicul sa descopere spiritul Transilvaniei printr-un experiment aparte. In cadrul evenimentului, artisti locali de renume au reconstruit imaginea sticlei Silva prin franturi de imagini care ilustreaza spiritul oraselor din Romania.

Silva, renascuta din spiritul Transilvaniei, va fi disponibila in retelele de retail si HORECA la nivel national, in 5 variante: sticla de 0.5 litri, PET de 2 litri, doza de 0.5 litri, 6-pack si keg de 50 litri.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Berea Silva s-a relansat pe piata din Romania
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] nebăutorilor de bere care suspină după Aurora salută apariţia pe piaţă a noii Silva, acum legată strîns de spiritul Transilvaniei. Din plăcere vinovată, Silva a trecut înţelept […]

    Răspunde
  2. […] Departe de mine sa fiu vreun specialist in PR, branding sau alte cele. Tocmai de aceea va voi spune cu ce impresie am ramas dupa  evenimentul de marti seara ca unul care se uita din exterior. Cu alte cuvinte, prin gard. Detaliile administrative le gasiti la specialistii in retail&FMCG. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: