Coca-Cola România relansează Cappy

Gama de băuturi din sucuri de fructe Cappy din portofoliul Companiei Coca-Cola se relansează începând din luna februarie a acestui an. Schimbarea este reflectată atât la nivel de ambalaj, cât și la nivelul aromelor. Cappy va trece de la ambalajul de carton la sticlă PET de 1 litru. Cappy va fi disponibil într-o gamă extinsă de arome – portocale, mere, piersici, roșii și pere.

Gama de sucuri din fructe CappyNoul ambalaj PET este transparent, oferind consumatorilor posibilitatea de a vedea conţinutul sticlei şi de a verifica cu uşurinţă calitatea produsului pe care îl consumă. Eticheta a suferit şi ea modificări, are dimensiuni mai mari, pentru o mai bună vizibilitate a informațiilor.

„Inovaţia a fost întotdeauna cheia succesului pentru Cappy. Am căutat mereu noi metode de a îmbunătăţi portofoliul de produse Cappy, în ceea ce privește caracteristicile produsului, adaptarea ambalajului la cerinţele unei pieţe în continuă mişcare și dezvoltarea de arome noi și savuroase care satisfac chiar şi cei mai pretenţioşi consumatori. Ce nu s-a schimbat este calitatea produselor noastre şi preocuparea constantă de a veni în întâmpinarea cerințelor consumatorilor și clienților noștri. Noua gamă Cappy completează portofoliul companiei Coca-Cola şi îi consolidează poziţia pe piaţa de băuturi din sucuri de fructe”, a declarat Andreea Drăgan, Marketing Activation Manager Juices România & Moldova, Coca-Cola România.

Noua gamă va fi disponibilă la nivel național, în marile lanțuri de magazine și  în comerțul tradițional. Lansarea noului sortiment de băuturi din sucuri de fructe Cappy este susținută, începând cu mijlocul lunii februarie, de o campanie naţională de comunicare, cu activări in-store, pe digital, social media şi PR.

 

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,989 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Coca-Cola România relansează Cappy
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: