DOR de Origine Românească – detalii despre cel mai nou brand lansat pe piața din România

Brandul DOR de Origine Românească s-a născut din dorinţa de a promova imaginea României şi autenticul românesc, de a sprijini producătorii români şi de a crea produse româneşti de calitate.

All

Lansat de mai puţin de 3 luni pe piaţa din România, brandul DOR de Origine Romaneasca confirmă rezultatele aşteptate. Feed-back-ul din piaţă este unul foarte bun pentru cei care dezvoltă brandul, iar acesta are aprecierile tuturor achizitorilor din România, chiar dacă este listat pentru moment doar în lanţurile de magazine Kaufland, Cora, reţeaua de benzinării Petrom si în magazinele tradiţional trade.

Discuţiile sunt avansate şi cu restul reţelelor de magazine unde se va ajunge, cu siguranţă, la un acord astfel încât produsele să acopere în scurt timp toată piaţa din România.

Brandul a fost creat – în primul rând – din dorinţa de a sprijini producătorii români, de a crea produse româneşti de foarte bună calitate şi de a promova imaginea României în lume. Produsele DOR de Origine Românească sunt vândute şi la export (Italia, Spania, Marea Britanie) unde se ştie foarte bine că există comunităţi puternice de români cărora le este DOR de locurile natale, de gustul românesc de calitate.

Ca şi concept de branding, DOR de Origine Românească surprinde elementele tradiţionale care diferenţiază România în lume şi anume sculptura în lemn reprezentată pe ambalaje de poarta maramureşeană şi țesătura tradițională specifică portului nostru naţional prin iile brodate. Sunt elemente care transmit ROMÂNEŞTE nefiind necesar să vezi logo-ul sau brandul produsului. În ceea ce priveşte logo-ul a fost folosit același element de sculptură în lemn cu focus major pe cuvântul DOR, cuvânt care este specific poporului român, neavând traducere în nicio altă limbă.

Obiectivul principal al brandului este acela de a-i face fericiţi pe toţi cei care consumă produsele DOR de Origine Românească, de fiecare dată când le consumă. Produsele vor trezi amintiri plăcute din trecut, când lucrurile erau mai frumoase, gusturile mai intense, iar oamenii mai buni.

Cele cinci valori fundamentale ale brandului DOR de Origine Românească, responsabilitate, încredere, cinste, implicare şi profesionalism, susţin puternic misiunea brandului, aceea de a deveni cel mai cunoscut brand românesc, prin oferirea de produse româneşti de bună calitate.

Gama actuală de produse DOR de Origine Românească include deocamdată covrigi, seminţe şi salam de biscuiţi dar sunt în dezvoltare multe alte produse româneşti de calitate. Avantajul brandului DOR de Origine Românească este că permite dezvoltarea de produse din toate categoriile, de la dulciuri şi produse sărate, la lactate şi mezeluri. Sunt multe produse româneşti consacrate care pot fi lansate sub acest brand, cele mai cunoscute fiind salam de Sibiu, cârnaţi de Pleşcoi, jumări, lapte covăsit, branză de burduf, pâine bătută în coajă şi multe altele.

Proiectul DOR de Origine Românească susţine producătorii locali care au constanţă în producţie şi în calitate şi care doresc să-şi acopere sau să-şi mărească capacitatea de producţie. Orice propunere de produs este binevenită şi analizată cu foarte mare atenţie, pentru că, la final, se doreşte un parteneriat win-win de lungă durată, cu condiţia să fie produse româneşti, de calitate şi la preţul corect.

Detalii despre produse.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,980 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » DOR de Origine Românească – detalii despre cel mai nou brand lansat pe piața din România

Spune-ți părerea

  1. […] site-ului http://www.retail-fmcg.ro brandul s-a lansat de mai puţin de 3 luni pe piaţa din România și este listat pentru moment […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: