Heineken a lansat noua campanie globală de comunicare, „The Odyssey”

Heineken a lansat noua campanie globală de comunicare, „The Odyssey”, care pornește de la ideea că fiecare bărbat are o calitate care îl poate face legendar.

Pentru noul spot TV, Heineken a ales ca protagoniști bărbați cu abilități unice, fiecare dintre ei demonstrându-și talentul legendar. Campania a generat în social media o serie de comentarii și dezbateri despre autenticitatea abilităților personajelor din spot. Prin urmare, Heineken a răspuns comentariilor celor sceptici pe seama noului spot.

Sandrine Huijgen, Global Communications Director HEINEKEN, afirmă: “După ce am văzut comentariile despre noul spot, The Odyssey, am vrut să arătăm că nu există granițe între real și fals și să demonstrăm că oamenii obișnuiți au calități unice și că fiecare este legendar în felul său.”

Prin lansarea materialului video de la castingul pentru noul spot TV, Heineken a vrut să arate povestea adevărată din spatele scenei – fără trucuri, fără elemente false, totul este adevărat.

Heinekenpoveste

“Campania ‘The Odyssey’ este continuarea seriei ‘Legends’, prin care celebrăm consumatorii Heineken. De data aceasta dorim să demonstrăm că toți consumatorii noștri au cel puțin un talent care îi poate transforma în adevărate legende, iar Heineken le oferă scena pentru a-l arăta întregii lumi. Cei 20 de protagoniși ai spotului au fost selectați de Heineken și toti au abilități extraordinare”, a declarat Andrea Veress, Group Brand Manager Global Brands, HEINEKEN România.

Spotul, creat de HEINEKEN împreună cu Wieden și Kennedy Amsterdam, face parte din platforma „Legends”, în care protagoniștii sunt provocați să își descopere limitele și să le depășească.

Povestea spotului:

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Heineken a lansat noua campanie globală de comunicare, „The Odyssey”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Heineken a lansat noua campanie globală de comunicare, “The Odyssey” […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: