METRO Cash & Carry România premiază antreprenorii care derulează proiecte de responsabilitate socială

METRO Cash & Carry România lansează „METRO – Starurile Comunității”, o competiție organizată cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înființarea METRO Cash & Carry și care își propune să pună în valoare contribuția întreprinzătorilor la bunăstarea comunităților locale din care fac parte și să recompenseze antreprenorii care derulează proiecte de responsabilitate socială. Aceștia se pot înscrie până în 5 iunie 2014, pentru a concura pentru premiul de 200.000 lei.

METRO Starurile Comunitatii„De multe ori, micile afaceri de tipul restaurantelor, magazinelor, cafenelelor sau bistro-urilor sunt inițiatoarele sau susținătoarele unor proiecte care contribuie semnificativ la viața și dezvoltarea comunității din care fac parte”, explică Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România. „În acest an, compania METRO celebrează 50 de ani pe piața de comerț; prin competiția «METRO – Starurile Comunității» dorim să venim în sprijinul acelor întreprinzători care, pe lângă contribuția lor economică în comunitate, își asumă și proiecte de responsabilitate socială, devenind adevărate modele prin contribuția de durată pe care o aduc la bunăstarea comunităţilor locale.”

Întreprinzătorii independenţi își pot înscrie proiectele online în secțiunea dedicată de pe site-ul www.metro.ro, pâna în data de 5 iunie 2014. Tot ceea ce aceștia trebuie sa facă este să își descrie proiectele, care să reflecte angajamentele lor față de comunitate. Toate aplicaţiile vor fi prezentate atât pe site-ul METRO Cash & Carry România, cât şi pe pagina de Facebook a companiei.

Odată cu descrierea, concurenţii la titlul de „METRO – Starurile Comunității” sunt încurajați să încarce fotografii şi materiale video care să ilustreze cât mai bine povestea lor, pentru a aduna voturi din partea publicului. Etapa de votare se va încheia la data de 5 iunie 2014, când cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, în finala competiției.

Finaliștii vor fi evaluaţi de către un juriu format din experți din domenii-cheie: ONG-uri, media de specialitate în responsabilitatea socială, precum și comunitatea de antreprenoriat și comerț. În urma procesului de evaluare va fi selectat un câștigător, care va fi anunțat în iunie 2014, în cadrul Galei de Premiere a competiției.

Întreprinzătorul cu cel mai mare punctaj acordat de către juriu va primi din partea METRO Cash & Carry România Premiul Competiției, în valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicați susținerii de către câștigător, a unor proiecte sociale viitoare.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,854 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » METRO Cash & Carry România premiază antreprenorii care derulează proiecte de responsabilitate socială

Spune-ți părerea

  1. […] afacerilor independente din cele 29 de ţări în care activăm. În România, am implementat METRO – Starurile Comunității, o campanie de responsabilitate socială care recompensează şi încurajează antreprenorii care […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: