KPI Institute: Au fost desemnați campionii în relațiile cu clienții din România

The KPI Institute anunță cu succes realizarea studiului “Campionii în Relațiile cu clienții în România”, dezvoltat în perioada 27 aprilie – 8 mai 2015.

furnizor studiu KPIScopul studiului a fost acela de a analiza gradul de satisfacție al consumatorilor cu privire la maniera în care aceștia sunt tratați de către diferiți furnizori de produse și servicii prezenți în România.

Printre principalele concluzii obținute în urma acestui studiu se numără următoarele:

  • Pentru români, calitatea produselor sau a serviciilor cumpărate depășește ca importanță prețul acestora, în decizia de cumpărare;
  • Românii au clasat impactul furnizorilor asupra mediului înconjurător pe unul dintre ultimele locuri în ierarhia elementelor care contează în alegerea acestora;
  • Naționalitatea furnizorului este ultimul element pe care consumatorii români îl iau în calcul atunci când fac o achiziție;
  • Când vine vorba de evaluarea asistenței primite, pentru români este extrem de important ca organizațiile cu care interacționeză să își respecte promisiunile;
  • Serviciile personalizate nu sunt considerate a influența semnificativ satisfacția față de interacțiunea cu respectivul furnizor.

În cadrul studiului, aflat la prima edițe, s-au identificat 26 de categorii în care serviciul cu clienții joacă un rol cheie, iar 353 de organizații au fost nominalizate în cadrul acestor categorii. S-au studiat 800 de variabile, iar eșantionul validat a fost de 1081 persoane. Astfel, acest studiu este reprezentativ la nivel național, cu o marjă de eroare de ± 2,9% și o probabilitate de 95%.

„Acest studiu este o premieră pentru România, iar Conferința și Gala vor deveni evenimente cu tradiție în țara noastră, care să reunească profesioniști din domeniul Relațiilor cu clienții”, declară Maria Desmons-Macrea, specialistul de Relații Clienți din cadrul The KPI Institute.

Raportul studiului îl puteți citi aici.

Atât rezultatele studiului, analizate și prezentate sub formatul raportului ”Relațiile cu clienții în Romania 2015”, cât și numele finaliștilor, respectiv ale câștigatorilor, vor fi făcute publice în mod oficial joi, 4 iunie 2015, în cadrul Galei Premiilor de Excelență în Relațiile cu Clienții.

Evenimentul adiacent Conferinței Managementului Relațiilor cu Clienții în România, se va desfășura la București între 4-6 iunie 2015 și este organizat în parteneriat cu Acumen Integrat.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,833 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » KPI Institute: Au fost desemnați campionii în relațiile cu clienții din România

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: