Krüger&Matz, un brand accesibil cu un design foarte bun și cu servicii de calitate post-vânzare (P)

Lansat în România în octombrie anul trecut, brandul polonez de produse IT&C Krüger&Matz propune romănilor smartphone-uri, tablete şi sisteme audio cu aceeași calitate și funcționalitate ca a unor branduri renumite, dar cu un preț mult mai mic. Mai mult, Krüger&Matz s-a pozitionat din start drept un brand accesibil cu un design foarte bun şi cu servicii de calitate post-vânzare.

Printre produsele producătorului polonez Kruger&Matz disponibile în România se regăsesc smartphone-uri, tablete, smartwach-uri, căști audio şi sisteme audio pentru casă și mașină. Krüger&Matz le propune consumatorilor care îşi fac cumpărăturile din magazinele tip hypermarket şi cash&carry câteva produse cu un raport foarte bun calitate/preţ.

Smartphone-uri

2Modelul reprezentativ din portofoliul de smarphone-uri al brand-ului polonez va fi disponibil și pentru clienții din România. Smartphone-ul Krüger&Matz Live 2 LTE  are elemente de design unice, dual SIM, sistem de operare Android 4.4 KitKat, un procesor Qualcomm Snapdragon 400 Quad-Core ARM Cortex A7 și memorie 1 GB RAM.

LIVE 2 LTE este primul smartphone Krüger&Matz compatibil cu conexiunea 4G LTE, oferind astfel utilizatorului o conexiune la internet ultra rapidă. Mai mult, smartphone-ul are o interfață accesibilă și dispune de o cameră foto de calitate.

Alte smartphone-uri din portofoliul Krüger&Matz sunt modelele MOVE, DRIVE, MIST și SOUL. La finalul anului trecut, Krüger&Matz a lansat SOUL 2, primul smartphone cu sistem de operare Windows Phone 8.1.

Tablete

Tableta K&M EDGE1081Odată cu celelalte produse, Krüger&Matz aduce și noi modele de tablete pe piața din România. De exemplu, tableta Krüger&Matz EDGE1081 este cel mai avansat model din portofoliul companiei poloneze. Cu sistem de operare Windows 8.1, tableta are un ecran tactil IPS cu o diagonală de 10.1 și o rezoluție de 1920x1200pix.

Operarea cu ușurință a dispozitivului este oferită de procesorul Intel Atom Z3735D, cu o viteză de 1.33GHz (până la 1.83GHz), card Intel HD Graphics și memorie de 2GB RAM. Toate materialele și alte informații utile pot fi stocate în memoria internă care are o capacitate de 32 GB, ce poate fi mărită cu încă 32 GB, cu ajutorul cardului microSD.

Segmentul de tablete include de asemenea seria EAGLE care conține dispozitive cu sistemul de operare Android. În portofoliul Krüger&Matz clienții pot găsi modele 10″ EAGLE1064s și modelele 7″ EAGLE794GPS și EAGLE0792. Pentru a satisface nevoile diverse ale utilizatorilor, dispozitivele diferă în ceea ce privește modemul 3G.

Sisteme Audio şi căşti

De asemenea, Krüger&Matz pune la dispoziția clienților săi şi sisteme stereo care se diferențiază prin design-ul modern și elegant, ideal pentru orice interior, precum și prin parametrii acestora și funcționalitățile avansate. Designul căştilor din lemn Krüger&Matz şi calitatea audio a acestora se încadrează în aceeaşi categorie de produse cu un foarte bun design şi preţ accesibil.

Ceasuri smartwatch

K&M smartwatch (1)la începutul acestui an, Krüger&Matz a adus pe piaţa din România şi ceasuri smartwatch, Classic SmartWatch, fiind primul dispozitiv purtabil din portofoliul producătorului polonez.

Acesta este compatibil cu sistemele de operare Android 4.3, IOS7 și cele ulterioare, iar tehnologia Bluetooth 4.0 permite instalarea aplicației SmartWear, prin care utilizatorii pot controla cele mai importante funcții ale smartphone-ului și pot avea acces constant la notificări.

SmartWatch Classic este echipat cu procesor Aster MediaTek MT2502, sistem LinkItem Linux și Bluetooth 4.0 Low Energy. Datorită sincronizării ușoare și rapide cu un smartphone, ceasul inteligent Krüger&Matz este foarte util în situațiile în care utilizatorul nu poate răspunde la telefon, de exemplu atunci când conduce.

Prețul recomandat de producător pentru comercianți pentru Classic SmartWatch este de 399 lei.

În România, produsele Krüger&Matz sunt disponibile online (www.Krügermatz.ro) și în magazinele partenere Selgros, Cora, CEL.ro, pcgarage.ro, evoMAG.ro. Procesul de listare şi în alte reţele este în curs de desfăşurare.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

2performant.com

56 de comentarii la „Krüger&Matz, un brand accesibil cu un design foarte bun și cu servicii de calitate post-vânzare (P)”

  1. Pingback: Noile pahare KISS de la Danone intră pe rafturile magazinelor începând cu luna mai

  2. Pingback: MARKS & SPENCER FOOD în premieră în România

  3. Pingback: Selgros - pentru profesioniști și amatori. De bunătățuri, o nouă campanie GAV

  4. Pingback: Lidl România investește 5 milioane de Euro în dezvoltarea șefilor de magazine

  5. Pingback: Câștigătorii Carlsberg «Join the Greats», față în față cu legendele FC Liverpool

  6. Pingback: Hochland lansează Delicii Calde La Grătar

  7. Pingback: Bergenbier întâmpină vara cu un nou produs și un ambalaj inovator

  8. Pingback: Eficienţa energetică – o prioritate pentru Schneider Electric şi Carrefour România

  9. Pingback: HEINEKEN România și Ogilvy & Mather devin #urbanbynature odată cu Strongbow

  10. Pingback: Peste 850 de participanți prezenți la GPeC Summit în prima zi

  11. Pingback: Carrefour România deschide pe 14 mai cel de-al 10-lea hipermarket Carrefour din București

  12. Pingback: Lipton Ice Tea te invită la conversații despre ceai

  13. Pingback: Napolact, declarată cea mai de încredere marcă de lactate din România

  14. Pingback: Lidl inaugurează un nou magazin în Otopeni

  15. Pingback: Farmec deschide primul magazin de brand în Franța

  16. Pingback: Edenred a emis de 2 ori mai multe carduri cadou Compliments în acest an

  17. Pingback: Mega Image anunță deschiderea unui nou magazin

  18. Pingback: Brandurile campioane în social media, clasamentul Top Social Brands

  19. Pingback: Mega Image nu a aplicat nicio majorare de preț în anticiparea noii cote de TVA

  20. Pingback: Cum arată Mega Mall, centrul comercial cu cea mai mare suprafață construită din România

  21. Pingback: BILLA România nu va mări prețurile în așteptarea reducerii TVA

  22. Pingback: În următorii ani, METRO se va concentra mai mult pe achiziţii decât pe vânzări

  23. Pingback: Românii sunt neîncrezători că măsura de reducere a TVA-lui va fi aplicată corect de către comercianţi

  24. Pingback: KPI Institute: Au fost desemnați campionii în relațiile cu clienții din România

  25. Pingback: Carrefour deschide cel de-al șaptelea supermarket din Brașov

  26. Pingback: Şaptesprezece producători români de alimente au participat la târgul internaţional PLMA's "World of Private Label"

  27. Pingback: Compania Albalact a primit aprobarea de a tranzacționa pe piața Bursei de Valori București

  28. Pingback: PROFI arată transparenţă în legătură cu taxele impuse producătorilor de legume şi fructe

  29. Pingback: Mega Image deschide magazinul cu numărul 417

  30. Pingback: ZIZIN lansează o nouă campanie de comunicare

  31. Pingback: Spitalul de Cardiologie Clinicco Brașov și METRO Cash & Carry Brașov organizează campania de informare “Împreună, mai aproape de inima ta”

  32. Pingback: De la 1 iunie, Lidl va afișa la raft atât vechiul preț al produsului, cât și cel nou

  33. Pingback: Carrefour susține în avans reducerea TVA-ului la 9% începând cu 28 mai

  34. Pingback: Profi se opune deciziei de a închide duminica magazinele cu o suprafaţă mai mare de 800 mp

  35. Pingback: Prigat lansează noua campanie de comunicare “Atleţi de zi cu zi”

  36. Pingback: cora România reduce prețurile la toate produsele alimentare începând cu 1 iunie 2015, corespunzător scăderii TVA

  37. Pingback: Danone şi-a consolidat poziţia de lider pe segmentul de iaurturi

  38. Pingback: Cel de-al 300-lea magazin PROFI a fost sărbătorit cu fast

  39. Pingback: Săptămâna Italiană la Lidl

  40. Pingback: Publicitatea online a crescut în România cu 7% în 2014

  41. Pingback: România - cea mai mare creștere a volumului de retail din UE, în luna aprilie

  42. Pingback: Carrefour deschide cel de-al 16-lea supermarket din București

  43. Pingback: Sodexo intră în parteneriat cu rețelele de retail Carrefour, Mega Image și Profi

  44. Pingback: cora Alexandriei, primul magazin în care românii pot plăti cu mobilPay Wallet

  45. Pingback: Media Fact Book 2015: Piața de media se află din nou în creștere

  46. Pingback: Acțiunile Albalact sunt tranzacționate pe piața reglementată a Bursei de Valori București

  47. Pingback: Redd’s lansează prima bere light din România: Redd’s Light (P)

  48. Pingback: Panovia aniversează anul acesta 10 ani de activitate pe piaţa patiseriei congelate din România

  49. Pingback: Lidl lansează campania „ComPETiția pentru un viitor mai bun”

  50. Pingback: Ciclurile de pregătire a unei campanii de marketing s-au înjumătățit

  51. Pingback: Încă 6 noi magazine PROFI

  52. Pingback: BILLA România premiată la Romanian Effie Awards pentru campania Billa Social Catalogue

  53. Pingback: Iunie, luna reciclării inteligente la Carrefour

  54. Pingback: Integrarea sustenabilității în businessul Unilever generează creșterea şi eficientizarea costurilor

  55. Pingback: Integrarea sustenabilității în businessul Unilever generează creștere și eficientizare a costurilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *