Lansat în România în octombrie anul trecut, brandul polonez de produse IT&C Krüger&Matz propune romănilor smartphone-uri, tablete şi sisteme audio cu aceeași calitate și funcționalitate ca a unor branduri renumite, dar cu un preț mult mai mic. Mai mult, Krüger&Matz s-a pozitionat din start drept un brand accesibil cu un design foarte bun şi cu servicii de calitate post-vânzare.
Printre produsele producătorului polonez Kruger&Matz disponibile în România se regăsesc smartphone-uri, tablete, smartwach-uri, căști audio şi sisteme audio pentru casă și mașină. Krüger&Matz le propune consumatorilor care îşi fac cumpărăturile din magazinele tip hypermarket şi cash&carry câteva produse cu un raport foarte bun calitate/preţ.
Smartphone-uri
Modelul reprezentativ din portofoliul de smarphone-uri al brand-ului polonez va fi disponibil și pentru clienții din România. Smartphone-ul Krüger&Matz Live 2 LTE are elemente de design unice, dual SIM, sistem de operare Android 4.4 KitKat, un procesor Qualcomm Snapdragon 400 Quad-Core ARM Cortex A7 și memorie 1 GB RAM.
LIVE 2 LTE este primul smartphone Krüger&Matz compatibil cu conexiunea 4G LTE, oferind astfel utilizatorului o conexiune la internet ultra rapidă. Mai mult, smartphone-ul are o interfață accesibilă și dispune de o cameră foto de calitate.
Alte smartphone-uri din portofoliul Krüger&Matz sunt modelele MOVE, DRIVE, MIST și SOUL. La finalul anului trecut, Krüger&Matz a lansat SOUL 2, primul smartphone cu sistem de operare Windows Phone 8.1.
Tablete
Odată cu celelalte produse, Krüger&Matz aduce și noi modele de tablete pe piața din România. De exemplu, tableta Krüger&Matz EDGE1081 este cel mai avansat model din portofoliul companiei poloneze. Cu sistem de operare Windows 8.1, tableta are un ecran tactil IPS cu o diagonală de 10.1 și o rezoluție de 1920x1200pix.
Operarea cu ușurință a dispozitivului este oferită de procesorul Intel Atom Z3735D, cu o viteză de 1.33GHz (până la 1.83GHz), card Intel HD Graphics și memorie de 2GB RAM. Toate materialele și alte informații utile pot fi stocate în memoria internă care are o capacitate de 32 GB, ce poate fi mărită cu încă 32 GB, cu ajutorul cardului microSD.
Segmentul de tablete include de asemenea seria EAGLE care conține dispozitive cu sistemul de operare Android. În portofoliul Krüger&Matz clienții pot găsi modele 10″ EAGLE1064s și modelele 7″ EAGLE794GPS și EAGLE0792. Pentru a satisface nevoile diverse ale utilizatorilor, dispozitivele diferă în ceea ce privește modemul 3G.
Sisteme Audio şi căşti
De asemenea, Krüger&Matz pune la dispoziția clienților săi şi sisteme stereo care se diferențiază prin design-ul modern și elegant, ideal pentru orice interior, precum și prin parametrii acestora și funcționalitățile avansate. Designul căştilor din lemn Krüger&Matz şi calitatea audio a acestora se încadrează în aceeaşi categorie de produse cu un foarte bun design şi preţ accesibil.
Ceasuri smartwatch
la începutul acestui an, Krüger&Matz a adus pe piaţa din România şi ceasuri smartwatch, Classic SmartWatch, fiind primul dispozitiv purtabil din portofoliul producătorului polonez.
Acesta este compatibil cu sistemele de operare Android 4.3, IOS7 și cele ulterioare, iar tehnologia Bluetooth 4.0 permite instalarea aplicației SmartWear, prin care utilizatorii pot controla cele mai importante funcții ale smartphone-ului și pot avea acces constant la notificări.
SmartWatch Classic este echipat cu procesor Aster MediaTek MT2502, sistem LinkItem Linux și Bluetooth 4.0 Low Energy. Datorită sincronizării ușoare și rapide cu un smartphone, ceasul inteligent Krüger&Matz este foarte util în situațiile în care utilizatorul nu poate răspunde la telefon, de exemplu atunci când conduce.
Prețul recomandat de producător pentru comercianți pentru Classic SmartWatch este de 399 lei.
În România, produsele Krüger&Matz sunt disponibile online (www.Krügermatz.ro) și în magazinele partenere Selgros, Cora, CEL.ro, pcgarage.ro, evoMAG.ro. Procesul de listare şi în alte reţele este în curs de desfăşurare.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Pingback: Noile pahare KISS de la Danone intră pe rafturile magazinelor începând cu luna mai
Pingback: MARKS & SPENCER FOOD în premieră în România
Pingback: Selgros - pentru profesioniști și amatori. De bunătățuri, o nouă campanie GAV
Pingback: Lidl România investește 5 milioane de Euro în dezvoltarea șefilor de magazine
Pingback: Câștigătorii Carlsberg «Join the Greats», față în față cu legendele FC Liverpool
Pingback: Hochland lansează Delicii Calde La Grătar
Pingback: Bergenbier întâmpină vara cu un nou produs și un ambalaj inovator
Pingback: Eficienţa energetică – o prioritate pentru Schneider Electric şi Carrefour România
Pingback: HEINEKEN România și Ogilvy & Mather devin #urbanbynature odată cu Strongbow
Pingback: Peste 850 de participanți prezenți la GPeC Summit în prima zi
Pingback: Carrefour România deschide pe 14 mai cel de-al 10-lea hipermarket Carrefour din București
Pingback: Lipton Ice Tea te invită la conversații despre ceai
Pingback: Napolact, declarată cea mai de încredere marcă de lactate din România
Pingback: Lidl inaugurează un nou magazin în Otopeni
Pingback: Farmec deschide primul magazin de brand în Franța
Pingback: Edenred a emis de 2 ori mai multe carduri cadou Compliments în acest an
Pingback: Mega Image anunță deschiderea unui nou magazin
Pingback: Brandurile campioane în social media, clasamentul Top Social Brands
Pingback: Mega Image nu a aplicat nicio majorare de preț în anticiparea noii cote de TVA
Pingback: Cum arată Mega Mall, centrul comercial cu cea mai mare suprafață construită din România
Pingback: BILLA România nu va mări prețurile în așteptarea reducerii TVA
Pingback: În următorii ani, METRO se va concentra mai mult pe achiziţii decât pe vânzări
Pingback: Românii sunt neîncrezători că măsura de reducere a TVA-lui va fi aplicată corect de către comercianţi
Pingback: KPI Institute: Au fost desemnați campionii în relațiile cu clienții din România
Pingback: Carrefour deschide cel de-al șaptelea supermarket din Brașov
Pingback: Şaptesprezece producători români de alimente au participat la târgul internaţional PLMA's "World of Private Label"
Pingback: Compania Albalact a primit aprobarea de a tranzacționa pe piața Bursei de Valori București
Pingback: PROFI arată transparenţă în legătură cu taxele impuse producătorilor de legume şi fructe
Pingback: Mega Image deschide magazinul cu numărul 417
Pingback: ZIZIN lansează o nouă campanie de comunicare
Pingback: Spitalul de Cardiologie Clinicco Brașov și METRO Cash & Carry Brașov organizează campania de informare “Împreună, mai aproape de inima ta”
Pingback: De la 1 iunie, Lidl va afișa la raft atât vechiul preț al produsului, cât și cel nou
Pingback: Carrefour susține în avans reducerea TVA-ului la 9% începând cu 28 mai
Pingback: Profi se opune deciziei de a închide duminica magazinele cu o suprafaţă mai mare de 800 mp
Pingback: Prigat lansează noua campanie de comunicare “Atleţi de zi cu zi”
Pingback: cora România reduce prețurile la toate produsele alimentare începând cu 1 iunie 2015, corespunzător scăderii TVA
Pingback: Danone şi-a consolidat poziţia de lider pe segmentul de iaurturi
Pingback: Cel de-al 300-lea magazin PROFI a fost sărbătorit cu fast
Pingback: Săptămâna Italiană la Lidl
Pingback: Publicitatea online a crescut în România cu 7% în 2014
Pingback: România - cea mai mare creștere a volumului de retail din UE, în luna aprilie
Pingback: Carrefour deschide cel de-al 16-lea supermarket din București
Pingback: Sodexo intră în parteneriat cu rețelele de retail Carrefour, Mega Image și Profi
Pingback: cora Alexandriei, primul magazin în care românii pot plăti cu mobilPay Wallet
Pingback: Media Fact Book 2015: Piața de media se află din nou în creștere
Pingback: Acțiunile Albalact sunt tranzacționate pe piața reglementată a Bursei de Valori București
Pingback: Redd’s lansează prima bere light din România: Redd’s Light (P)
Pingback: Panovia aniversează anul acesta 10 ani de activitate pe piaţa patiseriei congelate din România
Pingback: Lidl lansează campania „ComPETiția pentru un viitor mai bun”
Pingback: Ciclurile de pregătire a unei campanii de marketing s-au înjumătățit
Pingback: Încă 6 noi magazine PROFI
Pingback: BILLA România premiată la Romanian Effie Awards pentru campania Billa Social Catalogue
Pingback: Iunie, luna reciclării inteligente la Carrefour
Pingback: Integrarea sustenabilității în businessul Unilever generează creșterea şi eficientizarea costurilor
Pingback: Integrarea sustenabilității în businessul Unilever generează creștere și eficientizare a costurilor
Cei e la Kruger&Matz au si niste tablete foarte bune la preturi accesibile.
https://www.itdepot.ro/tableta-pentru-agenti-8-inch-3g-krugermatz-km0804-b-876.html