EuroShop, expoziția numărul 1 în lume dedicată retailului, va avea loc în perioada 26 februarie – 2 martie 2023

Cea de-a 21-a ediție a EuroShop, expoziția numărul 1 în lume dedicată retailului, care va avea loc în perioada 26 februarie – 2 martie 2023, la Düsseldorf – Germania, a suscitat un interes enorm. Organizată de compania germană Messe Düsseldorf GmbH o dată la trei ani, EuroShop oferă specialiștilor din retail contacte, oportunități și perspective, cu focus pe inovație, mai ales acum, după o perioadă foarte provocatoare pentru retail. În 2020, EuroShop a adunat 2.287 expozanți din 56 de țări, pe un spațiu expozițional net de 121.536 metri pătrați, ediție la care au participat 94.339 de vizitatori. 

EuroShop

„Retailul offline a fost puternic afectat de criza Covid. Acum este timpul să acționăm. Multe companii au folosit lunile de izolare pentru a-și regândi și a-și reproiecta strategia de vânzare și investesc în proiecte de remodelare. EuroShop răspunde acestor tendințe, exact la momentul potrivit,”spune Elke Moebius, Director EuroShop.

Astfel, aceste tendințe se regăsesc în ediția EuroShop 2023, care va prezenta gama obișnuită, versatilă, de înaltă calitate, având la bază conceptul coerent al celor opt dimensiuni ale sale (hala și suprafața alocată/ număr de expozanți):

  • Amenajări interioare de magazine și design/merchandising vizual (Halele 10, 11, 12): 26.787 mp/ 292 expozanți
  • Suprafețe și materiale (Hala 13): 3.442 mp/ 57 expozanți:
  • Iluminat (Sala 9): 5.092 mp/ 81 expozanți
  • Echipamente pentru Food Service(Sala 14): 3.616 mp/ 55 expozanți
  • Refrigerare și management al energiei (Halele 14, 15, 16, 17): 25.272 mp/ 202 expozanți
  • Tehnologie pentru Retail (Halele 4,5,6,7a): 18.695 mp/ 374 expozanți
  • Retail Marketing (Halele 3 + 4): 8.043 mp/ 162 expozanți
  • Expo & Event Marketing (Hala 1): 5.562 mp/ 81 expozanți

Participă la EuroShop 2023!

Jucători cheie care vor participa la EuroShop

Nivelul de rezervare de bilete pentru EuroShop 2023 este unul foarte bun, iar din punct de vedere ofertă expoziționala, deosebit de bine primite sunt Tehnologia pentru retail, refrigerarea și managementul energiei, precum și amenajarea interioară a magazinelor, designul și merchandising-ul vizual. Lista companiilor de renume din partea expozanților este deja lungă, printre care se numără:

Shop Fitting, Store Design & Visual Merchandising

Arrebo, Atrezzo, Bizzari, B Mannequin, Bohnacker, Caddie SAS, Caem-Magrini, Cevizoglu Magazacilik, DLV, Egger, Geck, Genesis Display, Gondella, Grottini, Häfele, Hans Boodt Mannequins, Harres Metall-Design, Heikaus, HMY Group, IDW, ITAB, Jab Josef Anstoetz, Konrad Knoblauch, L&S Group, Mago, Megaholz, Modern Expo, Pillen Checkout, Porcellanosa, Ruco Licht, Scanblue Engineering, Schweizer Projekt, Sigma, Studio 9, Systec POS, Swiss Krono, Tegometall, Tente Rollen,  Ücge, Umdasch, Wanzl, Window.

Surfaces & Materials

3A Composites, Cermaiche Caesar, Ceramiche Keope, Ceramica Sant Agostino, Concept S, Dalziel Pow, Design4Retail, Emco, Emilceramica, Frescolori, Formica, Fundermax, Gerflor, Homapal, Imi Beton Schubert, Kawahara Takano, Kronospan, Krion, Margaritelli, Miks, M. Kaindl, Pact Techonolgies, Panariagroup, Panelpedra, Procedes Chenel,  Quantum 4 Limited, Röhm, Sibu, Stones like Stones, Visuals United, Schwitzke, Tesa SE, V&B Fliesen, VMM, Wanda Creative, Westag.

Lighting

DWD, Hera, Imoon, L&S Italia, Ledxon, Lival Oy Ab, Luce5, Molto Luce, Oktalite, Signify Netherlands, Xal.

Food Service Equipment

Debag, Fri-Jado, Hobart, MHS Schneidetechnik, MIWE, Rational, S.A.M. Kuchler, Ubert, Unox Deutschland, Welbilt Deutschland, Wiesenheu.

Refrigeration & Energy Management

Arneg, Bitzer, Carel, CIAM, Criocabin, Danfoss, ebm-papst Mulfingen, Emerson Climate, Epta, Frost-Trol, ISA, Kaplanar, Luve Group, Pastorfrigor, Rehau, Schott, Viessmann, Wurm.

Retail Technology

4POS, Adyen, Axis, Bizerba, Blue Yonder, Checkpoint, Cima, Diebold Nixdorf, DIGI Deutschland, Epson, GK Software, Glory, Hanshow, Honeywell, Mettler-Toledo, NCR, Nedap, Partner Tech Europe, POS Tuning, Pricer, Pyramid, SES Imagotag, Tomra, Toshiba, Tyco, Verifone, Zebra.

Retail Marketing

HL Display, Holbox, Joalpe, Kürten & Lechner, Moss, M&T Reklam, Oechsle Display, Radio P.O.S., VKF Renzel, Werba Plast

Expo & Eventmarketing:

ADEXPO, Aluvision, beMatrix, Duo Messesysteme, Fundus7, IFES, Memo Steel, Octanorm, Syma

Bilete

Expoziția EuroShop 2023 va fi deschisă zilnic pentru vizitatori, începând de duminică, 26 februarie și până joi, 2 martie 2023, între orele 10.00 și 18.00. Biletele de intrare sunt disponibile doar online, aici: www.euroshop.de/2130. Biletele de 1 zi costă 70 de euro, biletele de 2 zile costă 120 de euro, iar abonamentul pentru toate zilele de expoziție costă 165 de euro.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *