Aquila, liderul pieței de distribuție a bunurilor de larg consum (FMCG) și logistică la nivel național, a finalizat cu succes procesul de integrare a companiei Agrirom, specializată în distribuția produselor alimentare în regim de temperatură controlată.
Integrarea vine în urma fuziunii prin absorbție a celor două companii. Achiziția Agrirom a reprezintat una dintre cele mai mari tranzacții din ultimii ani din sectorul de distribuție în piața de FMCG și HoReCa. Aquila își consolidează astfel poziția de lider pe acest segment.
„Achiziția Agrirom face parte din strategia de a ne extinde prezența pe canalele complementare activității noastre și de a oferi clienților soluții complete și cu valoare adăugată, atât la nivel național, cât și regional.
Finalizarea procesului de integrare reprezintă un pas important în consolidarea Aquila, care, în peste 26 de ani, a reușit să crească în mod sustenabil și să devină lider de piață”, a declarat Răzvan Bagherea, Director Organizare și Resurse Umane, Aquila.
Aquila și-a anunțat intenţia de a achiziționa Agrirom în luna noiembrie 2018, tranzacția fiind notificată Consiliului Concurenței și supusă avizului acestei instituții. Compania Agrirom a fost achiziționată de către Aquila la începutul anului 2019. Odată cu aceasta, în portofoliul Aquila au intrat mai multe branduri, printre care și cele două branduri de produse congelate ale Agrirom – Gradena și Yachtis, branduri din categoria de produse congelate – legume, respectiv pește.
Finalizarea procesului de integrare a Agrirom face parte dintr-un proces mai amplu de consolidare a businessului care a mai inclus, la finalul anului 2019, absorbția companiei Seca Distribution și integrarea activității sale în Aquila.
Agrirom
Agrirom, un distribuitor național și furnizor de servicii logistice pentru produse alimentare congelate și ambiental, a fost o companie de import și distribuție înființată în 1997 ce deținea, în 2018, un număr de 6 centre de depozitare în orașe precum Arad, Brașov, Bacău, București, Cluj și Constanța, având o acoperire națională în ceea ce privește depozitarea și desfacerea. Printre brandurile din portofoliul companiei Agrirom se număra: Bonduelle, McCain, Begro, Pinguin, Perutnina Ptuj, Good Mills etc dar și branduri proprii precum Gradena.
Aquila
Înființată în 1994 și cu o echipă de peste 3.000 de angajați, Aquila este liderul pieței de distribuție din industria FMCG din România, activând cu succes și în Republica Moldova. Aquila oferă partenerilor săi soluții integrate, prin vânzare de produse și servicii complementare. În 2020, compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 370 milioane de euro.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail