Mondelēz International a finalizat achiziția Chipita Global S.A, companie ce deține brandurile 7Days, Chipicao și Fineti

Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) a anunțat la începutul anului că a finalizat achiziția Chipita Global S.A., un lider cu creștere rapidă în categoria croissantelor și snacksurilor coapte, din Europa Centrală și de Est, ce deține brandurile 7Days, Chipicao și Fineti.

Mondelēz

Achiziția va permite companiei Mondelēz International să ofere un portofoliu extins de produse de patiserie în Europa, satisfăcând cererea în creștere a consumatorilor pentru acest segment. De asemenea, tranzacția deschide un potențial puternic de inovare, reunind mărci emblematice ale Mondelēz International, cum ar fi Cadbury și Milka, cu îndrăgitele croissante și mărci de snackuri coapte ale Chipita Global S.A, precum 7Days. Produsele Chipita ajung deja la două miliarde de consumatori din peste 50 de țări.

Chipita este un business extraordinar, construit pe o bază solidă, de o echipă de oameni incredibil de talentați. Așteptăm cu nerăbdare să îi întâmpinăm, în Mondelēz International, pe oamenii săi, brandurile mult iubite și moștenirea puternică, pe măsură ce avansăm în strategia de a deveni un lider global pe piața de snacking și a produselor complementare snacking-ului. Prezența Mondelēz International în categoria croissante și snacksuri coapte cu Chipita Global S.A. va contribui la creșterea accelerată în toată Europa și va sprijini extinderea prezenței noastre pe piețele cheie cu creștere rapidă din zona centrală și de est, a declarat Vince Gruber, EVP și președinte Mondelez Europa.

Echipă de management interimară

De astăzi, va fi înființată o echipă de management interimară pentru a gestiona operațiunile Chipita și pentru a sprijini procesul de integrare, care va avea loc în 2022. Echipa de management interimară, care este formată în mod echilibrat din lideri cu experiență ai Mondelēz International și cei existenți din Chipita Global S.A., va fi condusă de Ivo Naydenov, care lucrează la Mondelēz International de aproape 20 de ani și care are experiență în toată regiunea din sud-estul Europei. Ivo va contribui în acest rol prin experiența sa vastă, acumulată de-a lungul unei lungi cariere în industria alimentară și a snacksurilor, atât în cadrul, cât și în afara Mondelēz International.

Admir de mult timp Chipita și sunt încântat să lucrez împreună cu noii noștri colegi pentru a sprijini inovația și, odată cu aceasta, combinațiile excelente de produse noi. Fiind împreună în această colaborare, vom avea oportunitatea de a învăța unii de la ceilalți, dar și de a crește împreună, creând noi perspective pentru oamenii și brandurile noastre. Intenționăm să aducem Chipita Global S.A. în cadrul Mondelēz International într-un mod bine gândit, responsabil și atent, respectând business-ul extraordinar care a fost construit de oamenii săi în ultimii 40 de ani.”, a declarat noul CEO interimar, Ivo Naydenov.

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 27 de miliarde de dolari în 2020, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră în clasamentele Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Chipita

Chipita a fost înființată în Grecia în urmă cu 40 de ani. Este unul dintre cei mai mari producători de snacksuri sărate și dulci din Europa Centrală și de Est, cu venituri de aproximativ 580 milioane USD în 2020. Cu o poziție de lider în producția de croissante ambalate și gustări coapte, compania are un portofoliu de mărci emblematice care printre altele includ: 7Days, Chipicao și Fineti. Un pilon în luarea deciziilor companiei a fost dezvoltarea și extinderea snacksurilor de patiserie și coapte, pe multe piețe, impulsionate de inovație și capacități puternice de producție. Are 8 fabrici de producție cu prezență în peste 50 de țări și are peste 5.400 de angajați.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *