Unilever primește verde pentru achiziția Good People, compania care operează brandul FruFru

Consiliul Concurenței a anunțat azi, 7 noiembrie 2019, că a autorizat tranzacția prin care Unilever South Central Europe SA preia Good People SA, compania care operează brandul FruFru.

FruFru

Mai exact, în iulie 2019, Unilever a cumpărat 75% dintre acțiunile Good People, iar Mihai Simiuc, fondatorul companiei, a rămas CEO al companiei.

Grupul Unilever îşi desfăşoară activitatea în industria bunurilor de larg consum (FMCG), furnizând bunuri din toate segmentele de produse alimentare, produse pentru casă și produse de îngrijire personală.

Compania Good People are ca domeniu principal de activitate producția și comercializarea către clienții finali de produse alimentare proaspete (inclusiv băuturi), sub brandul FruFru.

În urma analizei, Consiliul Concurenţei a constatat că această operaţiune nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa românească sau pe o parte a acesteia și nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal.

Decizia va fi publicată pe site-ul autorităţii naționale de concurenţă, www.consiliulconcurentei.ro, după eliminarea informațiilor cu caracter confidențial.

Foto

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *