O analiză a prezenței în Social Media a principalilor retaileri alimentari din România poate oferi o perspectivă valoroasă asupra modului în care aceștia interacționează cu publicul lor și gestionează online imaginea de brand. A fi prezent, ca retailer, pe Social Media nu mai e o noutate în 2024, deși nu toți retailerii sunt prezenți pe toate rețelele existente. Până la urmă, e o chestiune de normalitate pentru a menține comunicarea cu o parte importantă dintre clienți. A fi activ și a reuși să gestionezi comunitățile strânse în jurul rețelelor sociale, dar și să poți diferenția și să adaptezi mesajul pe fiecare dintre ele, reprezintă, însă, principalele provocări pentru retaileri. Acesta este al unsprezecelea episod din analiza efectuată periodic de publicația retail-FMCG.ro privind prezenţa în Social Media a marilor retaileri alimentari (FMCG) din România, ultimul episod fiind realizat în ianuarie 2023.
În această analiză sunt evaluate atât activitatea, cât și engagement-ul pe care îl înregistrează retailerii alimentari în principalele reţele de socializare, implicit, cât de prezenți sunt, pe ce canale și cât de eficient folosesc aceste mijloace de comunicare.
Ca o punere în context în ceea ce privește prezența Social Media în România, iată un scurt overview al situației conturilor active…
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail