În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în iulie 2018, față de iulie 2017, cu 5,3%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).
În luna iulie 2018, față de luna iunie 2018, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cu 5,4%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 0,9%.
Credit Foto: shutterstock.com
Volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna iulie 2018, comparativ cu luna iunie 2018 a crescut cu 5,4% datorită creșterilor vânzărilor carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+8,6%), vânzărilor de produse nealimentare (+4,5%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (+4,4%).
În luna iulie 2018 față de luna iulie 2017, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cu 5,3%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 5,0%.
Volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna noiembrie 2017, comparativ cu luna precedentă, a crescut pe ansamblu cu 5,3%, ca urmare a creșterii vânzărilor de produse nealimentare (+7,1%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (+6,1%) și vânzărilor carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+1,0%).
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.