În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în luna septembrie 2017, față de luna septembrie 2016, cu 13,7%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).
În luna septembrie 2017, față de luna septembrie 2016, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 13,7%, respectiv cu 12,9%.
Credit Foto: shutterstock.com
Volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna septembrie 2017, comparativ cu luna septembrie 2016 a înregistrat o creştere cu 13,7% ca urmare a creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+17,3%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+11,2%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+11,1%).
În luna septembrie 2017 față de luna august 2017, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut atât ca serie brută cu 4,9%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 0,5%.
Volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna septembrie 2017, comparativ cu luna precedentă, a scăzut pe ansamblu cu 4,9%, ca urmare a scăderii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-9,8%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (-5,0%) și vânzărilor de produse nealimentare (-1,9%).
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.