Conform unui studiu realizat de GfK TEMAX, piața bunurilor de folosință îndelungată din România își continuă linia descendentă

Potrivit unui studiu de GfK TEMAX România, piața bunurilor de folosință îndelungată din România îşi continuă tendinţa descendentă.

Cel de-al doilea trimestru al lui 2012 a avut evoluții diferite în cadrul GfK TEMAX, cu creșteri, dar și cu scăderi. Valoarea înregistrată de sectoarele monitorizate a fost cu 2,5% sub cea din trimestrul al doilea 2011.

Singurul sector care a înregistrat o creștere de două cifre (19,2%) față de aceeași perioadă a  2011 a fost sectorul foto. Sectorul electronicelor și cel de telecom au crescut ușor, în timp ce piața de IT și cea de imprimante și multifuncționale au fost în scădere.

Cele mai mari pierderi s-au înregistrat pe piața electrocasnicelor mici și pe cea a electrocasnicelor mari, cea din urmă înregistrând o rată de scădere de două cifre.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,988 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Conform unui studiu realizat de GfK TEMAX, piața bunurilor de folosință îndelungată din România își continuă linia descendentă
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: