Consumer Panel Services GfK lansează noua platformă de shopper analytics SimIT Web

Consumer Panel Services GfK (acum parte a YouGov), lider în domeniul cercetării comportamentului de cumpărare, anunță dezvoltarea noii sale platforme inovatoare SimIT Web.

gfk

Acest produs de ultimă generație, dezvoltat în colaborare cu Circana™ – consultant de top în zona analizei complexe a datelor de consumator – se bazează pe indicatori unici de performanță (KPIs) în Category Management, și va fi o soluție de referință pentru managerii de categorii.

Platforma SimIT Web va fi utilizată ca un pilon central pentru obținerea insight-urilor de shopper, inclusiv despre cumpărătorul român, oferind recomandări pentru îmbunătățirea performanței categoriilor FMCG. Lansarea este planificată pentru trimestrul al 3-lea din 2024.

Susținută de platforma tehnologică Liquid Data a companiei Circana, SimIT Web va permite atât producătorilor cât și retailerilor să beneficieze de valoarea datelor de shopper oricând (fiind disponibilă 24/7) și oriunde. În plus, dispune de funcții performante de vizualizare a datelor, și va permite utilizatorilor să interpreteze și să exporte date cu ușurință.

Chatbot AI

Unul dintre punctele forte ale SimIT Web este chatbot-ul AI ce va permite utilizatorilor să folosească inteligența artificială conversațională pentru a automatiza, simplifica și eficientiza procesul de colectare a informațiilor și de luare a deciziilor. Interfața intuitivă și ușor de utilizat asigură navigarea fără efort prin platformă, eliminând necesitatea unei expertize tehnice specializate. Chatbot-ul AI va fi disponibil într-o fază ulterioară.

În plus, SimIT Web integrează funcții de partajare a datelor și colaborare, permițând mai multor echipe să lucreze împreună, fără întreruperi. Utilizatorii pot face cu ușurință schimb de informații și pot discuta strategii, ceea ce duce la o abordare mai colaborativă și la un proces decizional mai rapid în Category Management.

Un alt lucru foarte valoros este faptul că platforma oferă actualizări automate ale rapoartelor, pe măsură ce CPS GfK centralizează informațiile raportate de cumpărătorii din panel. Astfel, utilizatorii săi vor avea avantajul lucrului cu cele mai recente date de piață, ceea ce le permite să dobândească cunoștințele necesare pentru un avantaj competitiv valoros.

Circana Liquid Data

Platforma tehnologică Liquid Data a companiei Circana integrează și aliniază cu ușurință toate datele privind vânzările, comportamentul de cumpărare, consumul media și alte seturi de date pentru a identifica rapid insight-uri și pașii de acțiune necesari pentru branduri și/sau retaileri. Recunoscută pentru scalabilitate, performanță și fiabilitate, Liquid Data asigură o experiență de utilizare plăcută și permite organizațiilor să exploateze întregul potențial al analizei datelor.

CPS GfK

Suntem un partener de încredere pentru industria bunurilor de larg consum (FMCG), CPS GfK sprijinind cei mai cunoscuți producători și retaileri din lume să planifice, să urmărească și să-și activeze strategiile de produse, promovare și vânzare cu agilitate, viteză și încredere. Facem acest lucru prin consultanță fact-based, pe baza datelor noastre de cumpărători – o sursă continuă de date ce ne ajuta să furnizăm informații-cheie despre cine cumpără ce, unde, cât, cu ce frecvență și de ce. Observăm comportamentul de cumpărare de bunuri de larg consum a peste 100.000 de gospodării din 18 piețe europene (inclusiv România), de-a lungul timpului, în toate locațiile de cumpărare.

Din 2024, Consumer Panel Services GfK face parte din grupul de origine britanică YouGov.

Circana

Circana este un consultant de top în zona analizei complexe a datelor de consumator. Printr-o tehnologie de neegalat, analize avansate, date din mai multe industrii  și expertiză ce merge în profunzimea lucrurilor, compania oferă claritate ce ajută aproape 7.000 de branduri și retaileri de top la nivel global să ia măsuri pentru accesarea oportunităților de creștere a afacerilor. Clienții săi pot merge dincolo de interpretarea datelor de piață pentru a aplica insighturi în zona strategică, pentru a aduce inovații și a satisface mai bine cererea consumatorilor, astfel încat să fie capabili și să-și depășească concurența.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *