Retailerul german REWE GROUP a înregistrat o creştere de 2,7%, până la 49,7 miliarde de euro, în anul financiar 2012. Cifra de afaceri a crescut cu 2,4% pe piața sa internă și cu 3,6% în celelalte pieţe unde grupul este prezent.
Numărul de magazine Rewe Group s-a micșorat cu 1%, până la 15,538 unităţi, în principal din cauza ajustărilor aduse reţelei de tip discout Penny din Germania și reţelei de supermarketuri Billa din Italia. În Germania, Rewe Group opera un număr de 10.842 magazine la sfârșitul anului 2012.
Veniturile REWE GROUP, ce include toate reţelele pe care grupul german le operează, a crescut cu 5%, până la 15.9 miliarde de euro. În Germania veniturile au crescut cu 2%, până la 9 miliarde de euro, iar în celelalte pieţe a crescut în principal pe piaţa austriacă. Vânzările reţelei de tip discount Penny a crescut cu 1,7%, până la 6.8 miliarde de euro. În restul pieţelor unde discounterul Penny operează, vanzarile au fost de 3.9 miliarde de euro, în creștere cu 6,2%.
Rewe Group intenționează să investească în 2013 mai mult de 1.5 miliarde de euro, cu excepția achizițiilor. „Vom investi în principal în modernizarea şi extinderea organică a reţelelor Rewe şi Billa şi în repoziționarea discounterului Penny din Germania,” a precizat Alain Caparros, CEO REWE GROUP.
În primele două luni ale 2013, vânzările în reţelele Rewe şi Penny au crescut în jurul valorii de 5%.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.
