Piaţa bunurilor de larg consum (industria FMCG) din România a înregistrat, în 2019, un avans de peste 12%, evoluţie stimulată de creșterea cererii, urmare a majorării salariilor și pensiilor, și, nu în ultimul rând, de avansul prețurilor, arată o analiză a companiei de consultanță Frames, după avansul de 8% din 2018. Aici puteți citi întreg studiul.
Iată care au fost principalele tranzacții și achiziții din industria FMCG, în 2019, principalele schimbări de management din industrie, care au fost principalele produse noi lansate, ce rebrandinguri au avut loc, principalele investiții și extinderi ale unor companii din industrie, mențiuni importante legate de piața de e-commerce, prin prisma unor jucători din FMCG și alte evenimente importante din industria FMCG:
Tranzacții și achiziții în industria FMCG
În zona de tranzacții și achiziții, în anul ce a trecut nu au fost mișcări foarte multe dar câteva dintre acestea ne-au reținut atenția:
Credit foto: Shutterstock
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.