Kantar România: 54% dintre români vor cumpăra cel puțin un produs de Black Friday

Nouă din zece români știu ce este Black Friday, iar mai mult de jumătate dintre ei intenționează să achiziționeze cel puțin un produs în ziua cu cele mai mari reduceri din an, potrivit unui studiu Kantar România.

Studiu Kantar România„În al 10-lea an de când Black Friday se organizează în România, evenimentul a câștigat tot mai mulți adepți.

Credit foto: Shutterstock

Anul acesta datele ne arată o creștere atât a intenției de cumpărare faţă de anul trecut, precum și o creștere a preferinței pentru cumpărăturile online, tendință cu siguranță accelerată și de lunile de pandemie”, a spus Pepa Adriana Gheară, Account Manager Kantar România.

Potrivit studiului, 54% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani doresc să cumpere cel puțin un produs de Black Friday și intenționează să aloce în medie 2.200 de lei pentru a beneficia de reduceri.

Studiul arată și o preferință crescută pentru mediul online în rândul potențialilor cumpărători de Black Friday: 46% dintre aceștia se gândesc prima oară la un magazin online, înregistrând o creștere de 20% față de anul trecut. eMAG se află pe primul loc în clasamentul retailerilor online luați în calcul pentru cumpărăturile de Black Friday, urmat de Altex.ro și Flanco.ro.

În privința produselor pe care doresc să le cumpere, datele arată un interes crescut pentru produse pentru întreaga familie precum electrocasnice și  televizoare, dar și pentru telefoane mobile și îmbrăcăminte.

Ce intenționează românii să cumpere de Black Friday 2020:

·       Electrocasnice mici

·       Televizoare

·       Telefoane mobile

·       Îmbrăcăminte

·       Frigidere

·       Mașini de spălat rufe

·       Laptopuri

·       Home & Deco

·       Încălțăminte

·       Aragazuri

Studiul Kantar România a fost realizat în perioada 27 – 30 octombrie 2020, pe un eșantion de 2003 respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, din întreaga țară.

Kantar România

Kantar Romănia este parte a Kantar, compania globală lider în oferirea de insight-uri demonstrate și servicii de consultanță de brand și comunicare. Kantar are o înțelegere completă și unică în industria sa despre cum gândesc, simt și acționează oamenii; fiind prezentă la nivel global și local în mai mult de 90 de piețe. Combinând expertiza profundă a specialiștilor săi, cunoașterea bazată pe resurse de date și norme greu de egalat și cele mai inovative platforme tehnologice și de data analytics, Kantar își ajută clienții să înțeleagă oamenii și le oferă inspirație pentru a crește.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *