METRO Group continuă performanțele în primele 9 luni din anul financiar

METRO Group a continuat să performeze în primele nouă luni ale anului financiar 2014/15. Astfel, vânzările nete au crescut cu 1,6% în perioada octombrie 2014 – iunie 2015, conform comunicatului emis de companie.

METRO 1În Europa de Est, vânzările au scăzut cu 9,9%, la 10,1 miliarde €, în perioada de raportare. Scăderea rezultă din efectele valutare negative și din vânzarea diviziei de hypermarketuri Real din Europa de Est.

Metro Group a raportat un profit trimestrial sub estimările analiştilor, deoarece deprecierea rublei a afectat veniturile din Rusia. Profitul ajustat înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare a scăzut cu 17% în trimestrul doi din 2015, la 209 milioane de euro (228 milioane de dolari), în timp ce analiştii se aşteptau la 211 milioane de euro.

Vânzările companiei de retail germane au înregistrat un declin de 1,4% în perioada aprilie – iunie 2015, la 14 miliarde de euro, uşor peste previziunile analiştilor, de 14,1 miliarde de euro.

În anul fiscal care se va încheia la 31 martie 2016, Metro se aşteaptă la un profit ajustat înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare peste nivelul înregistrat anul trecut, de 1,53 miliarde de euro.

În mai, Metro a anunţat că-şi va majora semnificativ investiţiile în următorii cinci ani, căutând achiziţii pentru a accelera creşterea vânzărilor şi profitabilitatea. În acest sens, tot azi, Metro a anunţat că a preluat Classic Fine Foods din Singapore – liderul asiatic în servicii food service – de la firma de private equity EQT, pentru 290 milioane de dolari.

Cheltuielile anuale de capital vor fi majorate la aproximativ două miliarde de euro până în 2020, de la 1,4 miliarde de euro în anul fiscal 2014-2015. La magazinele deschise de peste un an vânzările anuale ar urma să crească la peste 2% până în 2020, de la 0,1% anul trecut, iar marja de profit va depăşi 3,5%, de la 2,7% anul trecut.

Metro, al patrulea retailer european, cu 2.200 de magazine în 30 de ţări, şi-a vândut o serie de active pentru a-şi reduce datoria şi a se se concentra pe afacerile sale de bază.

Metro Group este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume. Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » METRO Group continuă performanțele în primele 9 luni din anul financiar

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: