Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 31 martie – 4 aprilie 2025

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 31 martie – 4 aprilie 2025. 

Noi parteneri și expozanți pentru EXPO RETAIL 2025 – Digital, Green & Tech, a patra ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce, industria FMCG, ce va avea loc în perioada 24 – 25 septembrie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București.

Citește mai multe detalii despre noii parteneri și expozanți!

Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.

Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456

EXPO RETAIL 2025

retailRetail

Carrefour România a anunțat schimbări strategice la nivelul comitetului executiv al companiei. Rolul de Director Financiar și membru în Comitetul Executiv Carrefour România a fost preluat de Anne-Sophie Bauwens, specialist cu peste 15 ani de experiență în management financiar, stabilirea prețurilor și planificare strategică.

PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat 5 magazine în luna martie 2025. Cu aceste deschideri, rețeaua națională ajunge la 1.778 de magazine.

Lidl România a introdus în sortimentul său permanent un nou produs Deluxe: Ciocolata în stil Dubai, un produs premium realizat în colaborare cu un producător român.

În 2022, PENNY România și-a asumat un obiectiv ambițios sub umbrela TripluRO (3RO): 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal provenit din România, respectiv să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în țară și să fie procesat și ambalat în România.

FMCG

Duro România, companie cu peste 30 de ani de tradiție în fabricarea conservelor de fructe, a anunțat numirea lui Emilian Balaban în funcția de Manager Național de Vânzări.

Milka a lansat Milka Choco Croissant, un produs care redefinește răsfățul și aduce experiența inconfundabilă a ciocolatei într-o categorie complet nouă, cea de produse de patiserie ambalate.

Food Service

Burger King și-a extins prezența în România și a adus faimosul gust flame-grilled în București, Militari Fashion House, odată cu deschiderea primului restaurant drive-thru din capitală.

E-commerce

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, în parteneriat cu CITI Cluster, catalizator de inovare inițiat de Politehnica București, a dat startul înscrierilor la Tech Catalyst: Sparking Urban Innovation.

Supermarketul online Sezamo a livrat în 2024 aproape 14 milioane de produse și și-a dublat număr de comenzi față de anul precedent.

Servicii

Cristian Florea, numit Best Tech Influencer în cadrul Romanian Influencer Awards 2024, a lansat primul său curs dedicat creării de conținut video – unul dintre cele mai eficiente instrumente de vizibilitate online pentru specialiștii din food și HoReCa interesați de crearea unui brand personal puternic.

Analize

Mesajele din media tradițională nu mai ajung la consumator, iar când ajung acesta are deja convingeri care greu mai pot fi schimbate, în timp ce  TikTok devine o agendă  publică alternativă, sunt câteva dintre concluziile evidențiate de EXPUS®: dincolo de media convențională, analiză Golin, realizată în colaborare cu Path.

În luna martie 2025, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 17 magazine. Acest calcul include deschiderile comunicate oficial, motiv pentru care este posibil să mai revenim cu update-uri la acest articol. Retailerii care au inaugurat magazine în luna martie 2025 sunt Lidl, Profi, Mega Image și Carrefour.

Evenimente

Schoenherr organizează, pe data de 8 mai 2025, în București, un eveniment relevant pentru reprezentații companiilor active în producția, prelucrarea sau distribuția de produse alimentare, pe piața de retail alimentar, sau în domeniul restaurante și catering, precum și asociațiilor de profil.

News from Romania

Romanian retail & FMCG market – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian retail & FMCG market, in March 2025, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B online publication, in Romania, from retail & FMCG niche.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *