Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 13 – 17 februarie 2023

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 13 – 17 februarie 2023.


Cea de-a doua ediție a EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech, singura expoziție B2B din România dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din București. Expoziția adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie. Evenimentul EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech este organizat de publicația de business retail-FMCG.ro.

Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti

Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456

retailRetail

Kaufland România a inaugurat două magazine, la Bârlad și Comarnic, ajungând astfel la o rețea națională de 165 de hipermarketuri.

5 to go a lansat un parteneriat strategic alături de Carrefour, unul dintre cei mai mari susținători ai comunității antreprenoriale românești, prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate.

Maxi Pet, jucătorul de top de pe piața de retail dedicată animalelor de companie, a deschis primul magazin în Târgu Mureș.

PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, a implementat un program de cashback disponibil în toate magazinele din țară. Retailerul a inaugurat cel de-al treilea magazin în orașul Alexandria, județul Teleorman. Astfel, rețeaua PENNY a atins un număr de 338 de unități la nivel național.

Auchan România și-a reconfirmat sprijinul pentru promovarea valorilor locale, a turismului durabil și dezvoltarea orașelor și comunităților prin cultură, devenind partener oficial al Capitalei Europene a Culturii 2023.

FMCG

Agricover, un jucător important în piața de agribusiness din România, a anunțat numirea domnului Bogdan Dimcea în funcția de Director General al Agricover Distribution SA.

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a anunțat rezultatele financiare pentru anul 2022, raportând o creștere organică de  8,3% și o creștere a vânzărilor de 8,4% la 94,4 miliarde CHF.

Food Service

Fondatorul Strong MND Corporation, Ștefan Mandachi, a vândut compania și marca Spartan pentru 20,3 milioane euro (15,5 milioane euro pentru compania Strong MND Corporation și 4,53 milioane euro pentru marca Spartan).

EcoBioGreen

RetuRO Sistem Garanție-Returnare S.A., administratorul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR), a anunțat operatorii economici care produc sau comercializează produse din categoriile apă îmbuteliată, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin, băuturi spirtoase, în ambalaje primare nereutilizabile din plastic, sticlă sau aluminiu, cu dimensiuni între 0,1 litri și 3 litri, că mai au la dispoziție două săptămâni ca să-și îndeplinească obligația legală de înregistrare în baza de date a Sistemului de Garanție-Returnare (SGR), până pe data de 28 februarie 2023.

Analize

Cifra de afaceri a producătorilor de vin din România a crescut cu peste 20% față de 2020 la cel mai ridicat nivel din istorie, de aproape 2,1 miliarde lei în 2021. Astfel, în linie cu estimările analiștilor KeysFin, piața vinului locală a depășit cu 3,4% maximul anterior atins în 2017, de puțin peste 2 miliarde de lei și a fost cu 55% peste nivelul din 2012.

România se numără printre cele mai competitive țări din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește piața de retail. Dezvoltarea amplă a spațiilor comperciale, dar și apetitul crescut al românilor pentru cumpărături au încurajat noi companii din diverse industrii să se extindă sau să intre pe piața locală, potrivit raportului CBRE România – “Market Outlook 2023”, lider global pe piața de consultanță imobiliară.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *