Retail & FMCG – sinteza săptămânii 20 – 24 aprilie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 20 – 24 aprilie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

În contextul actual, comunicarea este de aur

Redirectionarea unei parti din bugetele de promovare catre online, unde, la ora actuala, se petrece mai mult timp, este una dintre recomandari.

In plus, bugetele pentru evenimentele anulate sau amanate, care trebuiau sa aiba loc in aceasta primavara, se pot redirectiona catre promovarea online.

Online-ul este prezentul și viitorul oricărei afaceri

Mai mult, contextul actual poate fi unul favorabil pentru dvs. Poate aveti produse sau solutii pentru retail, adaptate nevoilor actuale si care pot fi promovate catre factorii de decizie din retail.

Astfel, pentru a va promova produsele si serviciile, va recomandam platforma online www.retail-FMCG.ro, cea mai citita publicatie B2B din mediul online din Romania, pe nisa de retail & FMCG.

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

retail

Retail

Retailerii Auchan Retail Romania și Leroy Merlin Romania, cu sprijinul mediului de afaceri, au finalizat amenajarea Unității de Suport Medical Bucureștii Noi și au predat-o pe data de 24 aprilie 2020 autorităților române.

Credit foto: Shutterstock

Peste 50 de companii au răspuns solicitării de susținere și solidaritate lansate de Auchan și Leroy Merlin. Unitatea de Suport Medical Bucreștii Noi va fi preluată de Departamentul de Situații de Urgență (DSU) și Institutul Național de Boli Infecțioase „Prof. Dr. Matei Balș”.

FMCG

Pentru a asigura angajaților un mediu propice pentru continuarea activităților, în contextul pandemiei COVID-19, Ficosota, una dintre cele mai mari companii din industria FMCG din estul Europei, a lansat un plan de circulație individuală pentru angajații din toate cele 6 unități de producție din Shumen, Bulgaria, astfel încât acestea să-și continue activitatea. Modelul a fost preluat și de către alte companii de producție din regiune, fiind recunoscut ca un caz de bună practică în Bulgaria.

E-commerce

cora România și foodpanda, cea mai mare platformă de food delivery din România, și-au unit forțele pentru a mări capacitatea de livrare rapidă la domiciliu a comenzilor de produse din hipermarketurile cora, într-un moment în care evitarea deplasărilor este esențială pentru siguranța românilor. Până la data de 1 mai 2020, proiectul se află în faza pilot.

Evenimente

Cea de-a 11-a ediție a competiției Votat Produsul Anului® România și-a desemnat câștigătorii pentru anul 2020. Astfel, 29 de produse au fost declarate câștigătoare în urma votului consumatorilor, acestea având dreptul de a folosi eticheta Votat Produsul Anului® în toate materialele de comunicare si pe ambalaj, pentru o perioadă de 14 luni, începand cu data de 01 mai 2020 și până în 30 iunie 2021

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,057 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 20 – 24 aprilie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: