Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 21 – 25 noiembrie 2022.
SAVE THE DATE: cea de-a doua ediție a EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech, singura expoziție B2B din România dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din București. Expoziția adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie. Evenimentul EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech este organizat de publicația de business retail-FMCG.ro.
Oferta early bird – rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener până la data de 31 decembrie 2022 și beneficiezi de un discount de 10%.
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Retail
Kaufland a inaugurat joi, 24 noiembrie, magazinul cu numărul 1.500, la nivel de companie. Acesta a fost deschis în București, pe Bld. Basarabia nr. 250, Sector 3.
Lidl România a introdus o nouă funcție în aplicația mobilă Lidl Plus prin care le facilitează clienților pachete personalizate și reduceri la o gamă variată de servicii și produse de la parteneri externi. Retailerul a continuat investițiile pe plan local prin inaugurarea a trei noi magazine pe data de 28 noiembrie: unul în București, unul în Vaslui, iar cel de-al treilea în Pecica, județul Arad.
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, a finalizat procesul de remodelare a tuturor magazinelor din țară. Astfel, 251 de magazine PENNY au fost remodelate în total în ultimii trei ani: 76 de magazine în 2020, 94 de magazine în 2021 și 81 de magazine în 2022. Începând cu 2020, toate magazinele noi din rețeaua PENNY au fost deschise direct sub formatul PENNY Punct.
FMCG
Lay’s lansează MovieMode, o inovație care se folosește de o funcție deja existentă pe telefoane (Airplane Mode) și pe care o folosește pentru a rezolva o problemă într-un mod ingenios și original.
Smithfield Europa, subsidiară a companiei americane Smithfield Foods, a încheiat un acord de achiziție a societății Goodies Meat Production SRL, un producător român de preparate din carne sub marcă proprie pentru canalul de retail.
În 2021, activitatea Sistemului Coca-Cola – compus din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România – a generat o valoare adăugată în economia locală de 519 MIL euro, cu peste 20% mai mare în comparație cu anul anterior, pe întreg lanțul de valoare.
Bonduelle, lider mondial în prelucrarea legumelor procesate, a lansat în România noua platformă de brand „Fii fresh ca legumele!”.
SNICKERS, un brand al companiei Mars, a lansat batonul Snickers Creamy.
Food Service
Sphera Franchise Group, compania care administrează în sistem de franciză brandul Taco Bell, lanț de restaurante cu produse de inspirație mexicană, și-a extins rețeaua locală prin inaugurarea primului restaurant din orașul Craiova.
Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s din România, și-a extins rețeaua și a deschis restaurantul cu numărul 94, în Iași.
E-commerce
Peste 50.000 km parcurși, mai mult de 6.5 tone CO2 salvate, în jur de 46.000 de ore economisite de clienți: așa se traduce, pe scurt, Green Friday Sezamo.
Services
Comercianții parteneri PayPoint vor putea oferi clienților carduri cadou de la branduri de top globale și locale clienților, datorită parteneriatului dintre PayPoint și epay.
Softlead, primul marketplace de aplicații software din România, a încheiat un parteneriat cu Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, pentru a oferi acces la soluții software potrivite fiecărui tip de afacere, de la start-up-uri la companii mari și foarte mari, prin intermediul platformei #MarileAfaceriMici.
Streams.live a anunțat rezultate record în campaniile din luna noiembrie, pentru soluția de comerț online live și interactiv între brand și client, lansată în plină pandemie la finalul anului 2020.
Studii
Un nou studiu de cercetare a consumatorilor realizat de Oracle Retail a arătat că prețul va fi primordial în acest sezon de sărbători, deoarece cumpărătorii din Europa sunt din ce în ce mai îngrijorați de costurile exagerate și de bugetele mai restrânse.
Analiștii companiei de consultanță specializată Growth Leadership Consulting au relevat o serie de informații interesante referitoare la categoriile și obiceiurile de consum al apei îmbuteliate manifestate în rândul românilor.
Marile rețele de retail au înregistrat în 2021 o cifră de afaceri cumulată cu aproape 20% mai mare față de 2019, an pre-pandemic, cu 60% peste rata de creștere a consumului din ultimii doi ani (12,5%), și peste inflația cumulată din perioada 2020-2021, de 7,8%, potrivit studiului Romania Retail Snapshot, realizat de Cushman & Wakefield Echinox.
Evenimente
Miercuri, 12 octombrie 2022 a avut loc, la Hotel Sheraton, a 8-a ediție BEST OF ESOMAR (BoE) ROMÂNIA 2022, singurul eveniment local dedicat integral cercetării de piață, desfășurat sub umbrela “What is fresh in market research?”.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail